آفتاب
در حمایت از مردم بی‌دفاع غزه انجام شد

تجمع وکلای دادگستری مقابل دفتر سازمان ملل

تجمع وکلای دادگستری مقابل دفتر سازمان ملل

جمعی از وکلای دادگستری در حمایت از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه مقابل دفتر سازمان ملل در تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تجمع جمعی از وکلای دادگستری با هماهنگی مرکز امور مشاوران قوه قضاییه صبح دوشنبه - 20 مرداد ماه - برای حمایت از مردم و کودکان بی دفاع غزه روبروی دفتر سازمان ملل در تهران برگزار شد.

تجمع‌کنندگان شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، اسراییل جیره‌خور نابود باید گردد، هم غزه هم لبنان جانم فدای اسلام، مرگ بر صهیونیست و مرگ بر استکبار را سر دادند.

در این مراسم سلیمانی نماینده کانون بسیج حقوقدانان کشور اظهار کرد: این تجمع به دلیل فرامین ولی امر مسلمین جهان مبنی بر حمایت همه جانبه از مردم غزه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تجمع امروز به همت کانون بسیج حقوقدانان و وکلای قوه قضاییه برگزار شده است که هدف از برگزاری این تجمع اعلام انزجار و تنفر از نسل کشی و جنایت علیه بشریت توسط رژیم جعلی صهیونیستی است.

سلیمانی خاطر نشان کرد: این تجمع به دلیل اعلام حمایت همه جانبه حقوقی و مالی از مردم غزه است.

وی در پایان با اشاره به بیانیه‌ پایانی گفت: در این بیانیه ضمن اعلام حمایت از طرح کیفرخواست علیه سردمداران رژیم جعلی صهیونیست به استناد بند ج ماده 13 اساسنامه‌ دیوان کیفری بین‌المللی، خواستار محکومیت و مجازات سران جنایتکار رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیست شده‌ایم.

انتهای پیام

کد N438028

وبگردی