آفتاب

معاون سیاسی استانداری تهران: عملیات انتحاری در روز قدس خنثی شد

معاون سیاسی استانداری تهران: عملیات انتحاری در روز قدس خنثی شد

تهران بزگ- ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استانداری تهران گفت: در روز قدس برای عملیات انتحاری تیمی فرستاده بودند ولی سربازان امام زمان (عج) توانستند توطئه آنها را خنثی کنند.

صفرعلی براتلو روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری تهران افزود: امروز امنیت در کشور به واسطه آنکه مردم پشتیبان نظام هستند، افزایش یافته و هر چه ما درست، منطقی و قانونی برخورد کنیم، امنیت در کشور بیشتر می شود .

وی افزود: امروز جوانانی که قدر امنیت را نمی دانستند به واسطه حوادث منطقه بیش از گذشته به ضرورت امنیت در کشور آگاه شده اند.

براتلو با اشاره به گذشت سی و پنج سال از انقلاب اسلامی گفت: همواره به این کشور فشار آورده اند، اما با وجود همه این فشار ها در بحث هسته ای ایران بهترین جایگاه را دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری تهران با بیان این که نقش ایران امروز در دنیا تعیین کننده است، اظهار کرد: کسانی که گروه تروریستی داعش را حمایت می کردند، امروز خود احساس خطر کرده اند .

وی با بیان این که هدف نهایی حوادثی که در منطقه در حال رخ دادن است، ایران است، عنوان کرد: اگر کوتاهی کنیم این کم توجهی دیگر قابل جبران نیست .

معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را نشان افزایش اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد .

معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران توفیق و به دست آوردن پیروزی را ناشی از رعایت پنج شاخصه توکل، حرکت به سمت خدا، اخلاص در عمل، وحدت، استقامت و اطاعت از ولی فقیه دانست و گفت: اگر می خواهیم به پیروزی برسیم باید این پنج شاخصه را رعایت کنیم .

براتلو با اشاره به انتخاب مدیر کل امنیتی و انتظامی، گفت: انتظار ما از مدیرکل جدید بسیار زیاد است .

معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران بخشی از این انتظارات را پیشگیری از بروز مسائل امنیتی، پیگیری 240جلسه شورای امنیت استان و پیگیری گسترش سیستم پایش تصویری عنوان کرد و افزود : بازدید از فرمانداری ها و ارزیابی از شورای تامین شهرستانها بخش دیگر انتظارات ما از مدیر کل جدید است .

براتلو گفت: مهم اجری قانون است و اگر قانون را اجرا کنیم همه دستگاهها با ما همکاری خواهند کرد .

در این مراسم ˈمحسن سمیعیˈ به عنوان مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری تهران معرفی و از زحمات محمد تقی باقری قدردانی شد.

تهرام/9977/7247/ 699/ 605
کد N437197

وبگردی