آفتاب
مدیرعامل بیمه کوثر اعلام کرد

آمادگی جبران خسارت هواپیمای آسیب دیده در حداقل زمان

آمادگی جبران خسارت هواپیمای آسیب دیده در حداقل زمان

مدیر عامل بیمه کوثر با بیان این‌که کارشناسان شرکت متبوعش در صحنه حادثه هوایی هواپیمای ایران 140 حضور پیدا کرده اند گفت: ما در حال بررسی میزان خسارت هستیم و پیش بینی ما فعلا 15 میلیارد تومان برای جبران خسارت مالی و جانی است.

عبدالرسول عطایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: بیمه به دلیل مسوولیتی که بر عهده دارد به عنوان اولین کسانی که در حادثه حاضر می‌شود به وظیفه خود عمل کرده و کارشناسان ما در صحنه حاضر شدند.

وی گفت: ما آمادگی داریم در حداقل وقت ممکن دیه خانواده ها و همچنین خسارت وارده را جبران کنیم.

مدیر عامل بیمه کوثر خاطرنشان کرد که این قرارداد از سوی شرکت بیمه کوثر بسته شده بوده است و سپس با بیمه مرکزی ، بیمه ایران و بیمه ملت به صورت اتکایی تنظیم شده و لذا بخشی از خسارات را این شرکت‌ها پرداخت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، مدیر روابط عمومی بیمه ملت نیز ضمن ابراز تاسف و تسلیت به خانواده‌های بازماندگان این حادثه گفت: شرکت بیمه ملت به عنوان بیمه گر اتکایی برای جبران خسارت این حادثه آمادگی دارد و به کلیه تعهداتش پایبند خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد که بیمه اتکایی در حال حاضر به سه صورت انجام می‌شود که در نوع اول شرکت‌ها بیمه اتکایی انجام می‌دهند در نوع دوم بیمه مرکزی و در نوع سوم به بیمه کشورهای خارج از ایران سپرده می‌شود.

انتهای پیام

کد N436694

وبگردی