آفتاب
جوکار:

روزنامه های زنجیره ای مصوبات مجلس را به تمسخر می گیرند/لزوم اسامی استفاده کنندگان از بورسیه های غیر قانونی

روزنامه های زنجیره ای مصوبات مجلس را به تمسخر می گیرند/لزوم  اسامی استفاده کنندگان از بورسیه های غیر قانونی

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه روزنامه های زنجیره ای برخی مصوبات مجلس شورای اسلامی را به تمسخر می گیرند گفت: اسامی نمایندگانی که از بودجه غیر قانونی استفاده کرده اند را اعلام کنید و اشتباه تعدادی از نمایندگان را به پای همه نمایندگان نگذارید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در تذکری، گفت: هیات رئیسه مجلس باید شان و جایگاه مجلس شورای اسلامی را حفظ کند. گاهی خلاف یک نماینده به پای همه نمایندگان نوشته می شود.

وی افزود: در خصوص بحث استیضاح وزیر علوم برخی رسانه ها ادعا کردند عده ای از نمایندگان از بورس های غیرقانونی استفاده کرده اند و اگر وزیر علوم استیضاح شود اسامی نمایندگان فاش می شود.

جوکار با بیان اینکه این یک تهدید علیه مجلس به شمار می رود ادامه داد: این ادعاها همه نمایندگان را زیر سئوال می برد. همچنین اصل استیضاح نیز زیر سئوال رفته است. چرا کلی گویی می شود؟ اسم نمایندگانی که از بورس استفاده کرده اند را اعلام کنید و اگر کسی تخلفی انجام داده هیات نظارت بر نمایندگان برخورد قاطع کند.

نماینده مردم یزد در بخش دیگری از تذکر خود گفت: روزنامه های زنجیره ای برخی مصوبات مجلس شورای اسلامی را به تمسخر می گیرند.

وی همچنین از گران شدن قیمت خودرو انتقاد کرد و گفت: دولت مسئول کنترل قیمت بازار است و سخنگوی دولت اعلام می کند ما موافق گران شدن قیمت خودرو نیستیم. همچنین مجلس نیز با این افزایش قیمت مخالف است. پس چه قدرتی در خصوص قیمت خودرو تصمیم گیری می کند؟

 

 

کد N436576

وبگردی