آفتاب
منظری توکلی:

به سیل زدگان شهرستان راور رسیدگی کنید

به سیل زدگان شهرستان راور رسیدگی کنید

نماینده مردم راور و برزویه در مجلس رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان حوزه انتخابیه خود را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علیرضا منظری توکلی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری شفاهی ضمن تبریک روز خبرنگار و تسلیت به بازماندگان حادثه سقوط هواپیما در فرودگاه مهرآباد گفت: متاسفانه شهرستان راور، در کام سیل فرو رفته طوری که سیل های چهارشنبه و پنجشنبه 8 و 9 مرداد 93 در این شهرستان خسارت زیادی به منازل مسکونی و جاده ها وارد کرده است.

وی ادامه داد: این سیل بیش از 2 هزار نفر را بی خانمان کرد و خسارات زیادی به شهرستان بافت وارد کرد به گونه ای که حتی یک نفر نیز کشته شد. همچنین روز سه شنبه 13 مرداد نیز بخش سوقان دچار سیل شد و منازل مسکونی، جاده ها و قنوات زیادی را مورد آسیب قرار داد لذا از رئیس جمهور درخواست دارم کمک رسانی به سیل زدگان و مرمت قنوات را مدنظر قرار دهد.

این نماینده مجلس همچنین از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست کرد تا پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد را نیز مدنظر قرار دهد.

منظری توکلی در پایان خطاب به وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: از وزیر جهاد می خواهم نسبت به احداث پایگاه اطفای حریق در منطقه برای حفاظت از 14 هزار جنگل و پارک ملی این شهرستان اقدامات لازم را مدنظر قرار دهد.

انتهای پیام

کد N436567

وبگردی