آفتاب

نتانیاهو: ادامه مذاکرات در گرو توقف شلیک موشک‌ها از نوار غزه است

نتانیاهو: ادامه مذاکرات در گرو توقف شلیک موشک‌ها از نوار غزه است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم تا زمان توقف شلیک موشک‌ها از غزه، به تحریم مذاکرات آتش‌بس در قاهره ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، "بنیامین نتانیاهو"، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یک‌شنبه) در سخنانی عنوان داشت: عملیات "صخره سخت" اسرائیل علیه نوار غزه ادامه دارد.

وی عنوان داشت: ما در هیچ مرحله‌ای پایان عملیات صخره سخت را اعلام نکرده بودیم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد: تل آویو به تحریم مذاکرات آتش‌بس که با میانجی‌گری مصر در قاهره انجام می‌شود، ادامه خواهد داد تا اینکه شلیک موشک‌ها از غزه متوقف شود.

از سوی دیگر، عزام الاحمد، رئیس هیات مذاکره‌ کننده فلسطینی در قاهره از هیات رژیم صهیونیستی خواست تا برای مطرح کردن دیدگاه‌های خود در قبال خواسته‌های فلسطینی‌ها در قاهره حضور یابد.

وی تاکید کرد: درخواست از اسرائیلی‌ها برای حضور در قاهره به این معنا نیست که طرف فلسطینی پیش‌شرط‌های اسرائیل را برای مذاکرات پذیرفته باشد.

عزام الاحمد گفت: در صورتی که هیات اسرائیلی امروز در قاهره حضور نیابد، هیات فلسطینی امشب قاهره را ترک خواهد کرد و برای مذاکره با محمد عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و رهبران فلسطینی به رام‌الله خواهد رفت.

انتهای پیام

کد N436397

وبگردی