آفتاب

حماس: موازنه قوا میان مقاومت و رژیم صهیونیستی تغییر کرده است

حماس: موازنه قوا میان مقاومت و رژیم صهیونیستی تغییر کرده است

تهران - ایرنا - ˈاسامه حمدانˈ مسوول روابط بین الملل جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ˈحماسˈ گفت: موازنه قوا میان مقاومت و رژیم تغییر کرده است.

به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه القدس العربی چاپ لندن، اسامه افزود: مقاومت در نبرد آتی برای جنگیدن با نیروهای دشمن صهیونیست بسوی آنها عبور خواهد کرد.

وی گفت: جنبش حماس نوارهای ویدیویی در اختیار دارد که عامل رسوایی ارتش اسراییل بشمار می روند؛ در این نوارها تلفات ارتش رژیم صهیونیستی و ضعف نیروهایش در برابر ایستادگی رزمندگان مقاومت به تصویر کشیده شده است.

حمدان خاطرنشان کرد: ایستادگی امت مسلمان در کنار مقاومت در غزه باعث شد تا مقاومت در نوار غزه بتواند به پیروزی های مهم و بسیار چشمگیری تحقق ببخشد و تلفات سنگینی بر ارتش رژیم اسراییل وارد کند.

وی افزود: ملت و رهبران فلسطین بر وحدت و یکپارچگی میان خود تاکید دارند و هیات فلسطینی مذاکره کننده در قاهره متحد و انسجام یافته است و برای اولین بار تمامی جریانهای فلسطینی در آن حضور دارند.

مقام حماس تاکید کرد: مقاومت تنها راه آزادسازی بیت المقدس است.

مصر تقریبا یک هفته است میزبان مذاکرات غیرمستقیم میان دو هیات فلسطینی و اسراییلی به منظور دستیابی به توافق و برقراری آتش بس دائمی در غزه است اما مذاکرات یاد شده تا کنون نتوانسته به هیچگونه توافقی دست یابد.

خاورم ** 1487**1275
کد N436197

وبگردی