آفتاب
در پاسخ به تذکر قاضی‌پور؛

ابوترابی:وزرای ارشاد و اطلاعات، خطاکاران را در تمسخر قومیت‌ها معرفی کنند

ابوترابی:وزرای ارشاد و اطلاعات، خطاکاران را در تمسخر قومیت‌ها معرفی کنند

نادر قاضی‌پور با انتقاد از برخی از برنامه ها و تئاترهایی که قومیت ها را مسخره می کنند درخواست کرد جلوی این برنامه‌ها گرفته شود و وزیر ارشاد با خاطیان برخورد کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، نماینده ارومیه مجلس شورای اسلامی گفت که ما هنوز جریان روزنامه ایران یادمان است که با یک کلام هشت جوان کشته شدند.

این نماینده مجلس در ادامه تذکر استیضاح و سوال را حق مسلم نمایندگان دانست و از هیات رئیسه مجلس خواست استیضاح وزیر نیرو را اعمال وصول کنند تا مشکل آب شرب کشاورزان حل شود.

قاضی پور در ادامه از وزیر جهاد کشاورزی و وزیر اقتصاد نیز درخواست کرد قبل از پرداخت یارانه ها پول گندم را بدهند چراکه مردم به دولت گندم نمی فروشند.

به گزارش ایسنا پس از پایان سخنان قاضی پور، ابوترابی‌فرد که مدیریت جلسه را بر عهده داشت به وزیر ارشاد تذکر داد و گفت: ملت ایران نماد وحدت و انسجام است و باید مراقب بوده افراد مغرض یا نادان کلماتی به کار نبرند که دیگران را تمسخر کنند. اگر بخواهیم غیورترین مرزداران و شورای وفادار را به ایران نام ببریم مردم آذربایجان جزء چهره های برجسته ای هستند که مدیران ارشد نظام از آن خطه برخاسته‌اند.

او اضافه کرد: وزیر ارشاد به صورت جدی کسانی که در این خطای فاحش دست داشتند پیگیری کنند و وزارت اطلاعات هم پیگیر این باشند که اگر کسانی در این مسئله دست داشته اند آنها را معرفی کند.

انتهای پیام

کد N436189

وبگردی