آفتاب

نماینده مردم شیراز خواهان توزیع عادلانه‌ منابع در کشور شد

نماینده مردم شیراز خواهان توزیع عادلانه‌ منابع در کشور شد

نماینده مردم شیراز در نطق میان دستور خود با بیان اینکه متاسفانه اکثر منابع کشور در تهران جمع شده است گفت: توزیع عادلانه منابع در کشور باعث بهبود معیشت مردم می شود.

به گزارش خبرنگارپارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین ذو الانوار نماینده مردم شیراز در مجلس در نطق میان دستور خود ضمن تشکر از مدیریت هوشمندانه حوادث خاورمیانه توسط رهبری ، تشکر برای تأمین منابع ازدواج و آب شرب خواهان پیشگیری از کاخ‌نشینی نمایندگان و مسئولان اجرائی دولت شد و با اشاره به بخشی از بیانات امام(ره) ادامه داد: توهم اینکه به قدرت ها احترام بگذاریم باعث می شود هر قدرت قوی‌تر از خودمان که دیدیم در برابر او لنگ بیاندازیم.

ذو الانوار در ادامه خطاب رئیس جمهور خواهان بهبود وضعیت معیشت طلاب شد و از رئیس جمهورخواست تا سرانه وزارت علوم به حوزه ها هم پرداخته شود.

این نماینده مردم شیراز همچنین اشاره به وقوع جنگ بین مسلمانان گفت:‌این کار کدخداهاست در حالی که کار خدا این است که کمک کند تا مظلومان پیروز شوند. ببینید کشوری که می خواست خاورمیانه بزرگ را بزرگ کند حالا در مقابل یک جمعیت یک و نیم میلیونی درگل مانده است.

وی در پایان نطق خود از افزایش ارزش واردات انتقاد کرد و گفت:‌متاسفانه برخی وزرا برای جوانان خارجی شغل ایجاد می کنند کاری نکنید که به جای اینکه زندگی جوانان روی غلطک بیفتد ، غلطک روی زندگی جوانان بیفتد.

انتهای پیام

کد N435952

وبگردی