آفتاب
نماینده مجلس:

کمک های میلیاردی آمریکا نتوانست گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را در امان نگه دارد

کمک های میلیاردی آمریکا نتوانست گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را در امان نگه دارد

ارومیه - ایرنا - نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با وحشیانه و غیر انسانی خواندن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: کمک های میلیاردی آمریکا نیز نتوانست گنبد آهنین رژیم غاصب صهیونیستی را در امان نگه دارد.

موید حسینی صدر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: علیرغم اتحاد دولتهای غربی برای حمایت از اسرائیل جنایتکار، رژیم صهیونیستی هر روز منزوی تر می شود.

وی دلیل اصلی افزایش کمک های مالی آمریکا به رژیم صهیونیستی را ناکارآمدی سیستم دفاع ضد موشکی موسوم به ˈگنبد آهنینˈ دانست و گفت: اسرائیل غاصب در جنگ اخیر با غزه نتوانست از ورود موشک های نیروهای مقاومت اسلامی به اراضی اشغالی جلوگیری کند.

نماینده مردم خوی در خانه ملت ادامه داد: وحدت جهان اسلام رمز نابودی اسرائیل و نجات مردم غزه از چنگال رژِیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه دولتهای عربی با سکوت مرگبار چهره پلید خود را نشان دادند افزود: سکوت تلخ دولتهای عربی نماد بارز همراهی کشورهای مسلمان نما با غده سرطانی است.

حسینی صدر جنبش اسلامی مقاومت را تنها راه نجات و رهایی ملت فلسطین از ظلم و جنایت نتانیاهو دانست و گفت: نه تنها اسرائیل بلکه غرب امروز به قدرت بی نظیر مقاومت پی برده و به همین دلیل دست به هر توطئه ای می زند.

وی پشتیبانی مسلمانان از مقاومت را یک وظیفه اساسی خواند و اضافه کرد: حمایت از مقاومت مهر باطل زدن بر پیشانی اسرائیل جنایتکار است.

شمار شهدای جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در نوار غزه به حدود دو هزار نفر رسیده که بیشتر این شهدا را کودکان و زنان مظلوم و بی دفاع غزه تشکیل می دهند.

8135/581
کد N435789

وبگردی