آفتاب

ادامه تظاهرات گسترده جهانی در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به غزه

ادامه تظاهرات گسترده جهانی در محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به غزه

هزاران تن از مردم انگلیس، آمریکا، شیلی، فرانسه،آلمان، استرالیا، اتریش، سوئد، ایرلند، ایتالیا و دانمارک با برگزاری تظاهرات گسترده حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، ده‌ها هزار شهروند انگلیسی با برگزاری تظاهرات در لندن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرده و خواهان توقف این حملات شدند.

تظاهرکنندگان که در مقابل ساختمان سفارت آمریکا در لندن تجمع کرده بودند، پلاکاردهایی را حمل می‌کردند که روی آن شعارهایی از جمله "به محاصره غزه پایان دهید" و "فلسطین آزاد است" نوشته شده بود.

یکی از تظاهرکنندگان سیاست کشتارجمعی نیروهای رژیم صهیونیستی علیه ساکنان غزه را "جنایت غیربشری" دانست.

همچنین تظاهرکنندگان با تجمع در مقابل ساختمان رادیو بی بی سی در لندن، طرفداری این رادیو از اسرائیل در برنامه‌های خود را محکوم کردند و شعارهایی از جمله "بی.بی.سی سکوتت را بشکن" و "عدالت به خاطر فلسطین"، "فلسطین آزاد است"، "به کشتارها در عراق و نوار غزه پایان دهید" و "همگی ما فلسطین هستیم" سر دادند.

تظاهرکنندگان همچنین از دولت انگلیس خواستند تا به صادرات سلاح به اراضی اشغالی پایان دهد.

از سوی دیگر، هزاران تن از مردم شیلی با برگزاری تظاهرات در سانتیاگو ضمن اعلام همبستگی خود با مردم فلسطین، حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کردند. تظاهرکنندگان ضمن حمل پرچم‌های فلسطین و پلاکاردهایی که روی آن‌ها شعارهایی از جمله "روابط را با اسرائیل قطع کنید" و "غزه پایدار است"، از رئیس جمهور شیلی خواستند تا روابط دیپلماتیک با اسرائیل را قطع کند.

همچنین جمع زیادی از مردم فرانسه با برگزاری تظاهرات در پاریس حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرده و خواهان توقف این حملات شدند.

جمع زیادی از مردم استرالیا نیز با تجمع در شهر ملبورن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کردند.

حدود 500 تن از مردم آمریکا نیز در مقابل ساختمان سازمان ملل در نیویورک با برگزاری تظاهرات حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کردند.

در واشنگتن نیز جمع زیادی از آمریکایی ها با تجمع در مقابل کاخ سفید ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه خوهان توقف این حملات و تحریم شرکت هایی که از اسرائیل حمایت می کنند شدند.

هزاران تن از مردم ایرلند نیز با برگزاری تظاهرات در دوبلین پایتخت این کشور خواهان برداشتن محاصره از نوار غزه شدند. همچنین هفت شهر آلمان از جمله هامبورگ نیز صحنه تظاهرات آلمانی ها در محکومست حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه بود. در اتریش و سوئد و ایتالیا و دانمارک نیز تظاهرات مشابهی در همبستگی با مردم غزه و حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه شد.

انتهای پیام

کد N435637

وبگردی