آفتاب
جانشین فرمانده کل سپاه:

قدرت مقاومت فلسطین درون‌زا شده است/گنبد آهنین فقط 20 درصد کارآیی دارد

قدرت مقاومت فلسطین درون‌زا شده است/گنبد آهنین فقط 20 درصد کارآیی دارد

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان ‌اینکه "مقاومت فلسطین در جنگ اطلاعاتی به بلوغ رسیده است و توانسته شکست اطلاعاتی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کند"، گفت: رژیم صهیونیستی در برآورد قدرت مقاومت شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار حسین سلامی شب گذشته در برنامه تلویزیونی نگاه یک، با اشاره به اینکه "بسیاری از تحولات سیاسی و امنیت منطقه بر منطق رژیم صهیونیستی منطبق می‌شود"، افزود: از نظر آمریکا و غرب هنگامی این رژیم قدرتمند است که همسایگان آن ضعیف باشند؛ پس تمام سیاست‌های آمریکا حول این ایده شکل می‌گیرد که چگونه دولت‌های اسلامی ناتوان شوند.

وی ادامه داد: تحولات سوریه، عراق لبنان همگی در راستای اجرای این سیاست است. از سویی سیاست‌های کشورهایی مثل مصر، عربستان و اردن نیز تابع سیاست‌های آمریکاست. آنها حتی با ایران‌هراسی به دنبال این هستند که جنبش‌های جهان اسلام را علیه سیاست‌های منطقه‌ای ایران بسیج کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه "در این شرایط رژیم صهیونیستی احساس کرد که سیاست‌های کشورهای عربی با این رژیم هماهنگ‌تر است تا محور مقاومت"، خاطرنشان کرد: این رژیم با حمله به غزه تلاش کرد شکست‌های قبلی خود را جبران کند.

سلامی با بیان اینکه "تاریخ جنگ‌های رژیم صهیونیستی دو فصل دارد"، افزود: تا سال 1982 همه جنگ‌ها با پیروزی این رژیم خاتمه می‌یافت اما از آن سال به بعد با آغاز فعالیت حزب‌الله لبنان و بعدها حماس و جهاد تصور شکست‌ناپذیری این رژیم تغییر یافت و فرو پاشید و شکست‌های متعددی در جنگ با حزب‌الله و حماس و جهاد اسلامی به این رژیم تحمیل شد. بنابراین آنها به دنبال ایجاد تصویر جدیدی از قدرت خود هستند.

ادامه دارد...

کد N435490

وبگردی