آفتاب
در جلسه فراکسیون رهروان ولایت مطرح شد،

تأکید بر تخصیص اعتبارات پروژه‌های عمرانی پیش از فصل سرما

تأکید بر تخصیص اعتبارات پروژه‌های عمرانی پیش از فصل سرما

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون از تأکید اعضا بر ضرورت تخصیص هرچه سریع‌تر اعتبارات پروژه‌های عمرانی پیش از فصل سرما خبر داد.

صفر نعیمی رز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با اشاره به جلسه امروز (یکشنبه) شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت که با حضور علی لاریجانی و محمدحسن ترابی فرد برگزار شد گفت: در این جلسه برخی اعضای شورای مرکزی نکاتی را در مورد بودجه و ضرورت تخصیص هرچه سریع‌تر اعتبارات عمرانی پیش از فرا رسیدن فصل سرما مطرح کردند.

وی افزود: همچنین شرایط فلسطین و غزه در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تأکید شد که دولت باید از همه توان خود در عرصه بین‌المللی برای کمک به مردم فلسطین استفاده کند.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس با اشاره به بررسی مسائل عراق در جلسه شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت یادآور شد حملات تروریستی و بیرحمانه داعش در این جلسه مورد بحث قرار گرفت و بر لزوم صیانت از تمامیت ارضی عراق و خروج از شرایط فعلی تأکید شد.

نعیمی رز در پایان خاطرنشان کرد: در جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون با اشاره به شرایط رکود اقتصادی در کشور، راه‌اندازی تولید را مهمترین راهکار برای خروج از این وضعیت عنوان کرد و ابراز امیدواری شد که برنامه‌های دولت برای خروج از رکود موفقیت آمیز باشد.

انتهای پیام

کد N435409

وبگردی