آفتاب

حماس: از خواسته‌های ملت فلسطین کوتاه نمی‌آییم

حماس: از خواسته‌های ملت فلسطین کوتاه نمی‌آییم

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد: خودسری‌های اسرائیل راه به جایی نمی‌برد و ما هرگز از شروط و خواسته‌های مشروع ملت فلسطین کوتاه نمی‌آییم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فوزی برهوم، سخنگوی حماس در بیانیه‌ای تصریح کرد که بازگشت به عقب ممکن نیست و مقاومت با قدرت هرچه تمام‌تر به عملیات‌های خود ادامه می‌دهد تا در نهایت شروط و خواسته های ملت را محقق کند.

از سوی دیگر، اسماعیل اشقر، رئیس کمیته داخلی و امنیت مجلس فلسطین نیز تصریح کرد که سلاح مقاومت تنها ضامن لغو محاصره غزه و عمران و بازسازی این منطقه است.

اشقر در اظهاراتی خاطرنشان کرد که ملت و مقاومت فلسطین خواستار عمران و بازسازی بدون قید و شرط نوار غزه هستند و هرگز حاضر به امتیازدهی به دشمن در جریان مذاکرات قاهره نیستند.

وی تاکید کرد که ملت فلسطین یقین دارد مقاومت در نهایت موفق به تحقق شروط خود شده و دشمن صهیونیستی و هم‌پیمانان آن را تسلیم خواسته‌های خود و ملت فلسطین خواهد کرد.

اسماعیل اشقر بار دیگر اظهار داشت که پیروزی مقاومت در میدان نبرد ضعف و شکست نظام امنیتی اسرائیل و آمریکا را به اثبات رساند. وی بر ضرورت بهره برداری از پیروزی مقاومت در میدان جنگ در مذاکرات سیاسی تاکید کرد.

وی همچنین امت اسلامی و عربی را به حمایت همه جانبه از مقاومت فراخواند و تاکید کرد که مقاومت از عزت، کرامت و مقدسات امت اسلامی و عربی دفاع می کند.

انتهای پیام

کد N435306

وبگردی