آفتاب

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری: به دنبال همگرایی بین اصولگرایان هستیم

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری: به دنبال همگرایی بین اصولگرایان هستیم

تهران- ایرنا- سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تنها راه توفیق اصولگرایان در برنامه های سیاسی آینده را انسجام دانست و گفت: به دنبال همگرایی بیشتر در بین اصولگرایان هستیم.

سید کمال سجادی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، در خصوص جلسه هفتگی جبهه پیروان اظهار داشت: این نشست داخلی با حضور دبیران کل احزاب و تشکل های زیر مجموعه تشکیل شد و هیات رییسه تصمیم گرفت تا با تشکل های زیر مجموعه دیدارهای مستمری را انجام دهد.

وی درباره دیگر برنامه های جبهه پیروان خط امام ورهبری اظهار داشت: فضای سیاسی کشور می طلبد که طیف های مختلف اصولگرا با هم همگرایی و انسجام انجام دهند و به همین منظور جبهه پیروان به عنوان پیشتاز در این زمینه برنامه هایی را مدنظر دارد.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام ورهبری ادامه داد: به منظور موضوع همگرایی، تقاضاهایی را از برخی تشکل ها دریافت کرده ایم و حتی با گروههای مرجع همچون جامعه روحانیت مبارز، مدرسین و تشکل های برادر مذاکره و دیدارهایی را مدنظر خواهیم داشت.

سجادی خاطر نشان کرد: اصولگرایان برای توفیق در برنامه های سیاسی آینده تنها یک راه دارند و آن هم انسجام و همگرایی است چرا که تاریخ فعالیت اصولگرایان ثابت کرده هر زمان انسجام داشته اند اکثریت کرسی ها همچون مجلس را به دست آورده اند.

وی با تاکید بر لزوم همگرایی میان اصولگرایان، گفت: به طور جد پیگیری این مهم هستیم و برنامه ها و دیدارهایی را در جدول زمانی آینده خواهیم داشت.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام ورهبری درباره احتمال دیدار با ناطق نوری هم گفت: همیشه احزاب اصولگرا از نظرات حجت الاسلام ناطق نوری بهره می گیرند و ما نیز احترام ویژه ای برای این شخصیت سیاسی قائل هستم؛ به عنوان جبهه زمانی برای ملاقات نداریم اما از برگزاری چنین نشستی استقبال می کنیم.

وی درباره همایش جبهه پیروان خط امام ورهبری نیز افزود: این همایش تا 40 روز آینده با حضور تمامی دبیران استانی تشکل های زیر مجموعه برگزار می شود؛ در این همایش مسائل درون تشکیلاتی و موضوعات سیاسی روز مورد بحث قرار می گیرد.

سیام*7261 **1449
کد N434538

وبگردی