آفتاب
از سوی افخم صورت گرفت‎؛

تشریح برنامه‌های سمینار سالانه سفراء و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران

تشریح برنامه‌های سمینار سالانه سفراء و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران

این نخستین سمینار سفراء در دولت تدبیر و امید است و نظر به تحولات در عرصه‌های مختلف سیاست و روابط خارجی کشور و نیز تحولات سریع درعرصه منطقه‌ای و بین‌المللی، در سمینار امسال مسائل مهم سیاست خارجی و روابط اقتصادی کشور در ابعاد خارجی با حضور روسای قوای سه گانه و وزرای وزارتخانه‌های مرتبط برگزار خواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه برنامه‌های سمینار سالانه سفراء و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

مرضیه افخم در تشریح برنامه‌های سمینار سالانه سفراء و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور گفت: این سمینار به صورت رسمی از روز دوشنبه هفته جاری و با حضور و سخنرانی جناب آقای دکتر روحانی رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران در دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی افتتاح می‌شود.

وی افزود: این نخستین سمینار سفراء در دولت تدبیر و امید است و نظر به تحولات در عرصه‌های مختلف سیاست و روابط خارجی کشور و نیز تحولات سریع درعرصه منطقه‌ای و بین‌المللی، در سمینار امسال مسائل مهم سیاست خارجی و روابط اقتصادی کشور در ابعاد خارجی با حضور روسای قوای سه گانه و وزرای وزارتخانه‌های مرتبط برگزار خواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطر نشان کرد: علاوه بر این مسائل مهم در عرصه فرهنگی و دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای با حضور مقامات ذی‌ربط فرهنگی و رسانه‌ای کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

یادآور می‌شود جلسات تخصصی و کارشناسی سمینار سالانه سفراء از امروز صبح شنبه با برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای دستگاه دیپلماسی و سخنرانی محمدجواد ظریف آغاز به کار کرد.

کد N434285

وبگردی