آفتاب
برگی دیگراز جنایات صهیونیست ها درغزه

روایت شهادت ابراهیم 10ساله از زبان پدرومادر/ تا تقدیم آخرین کودک مقاومت می کنیم

روایت شهادت ابراهیم 10ساله از زبان پدرومادر/ تا تقدیم آخرین کودک مقاومت می کنیم

غزه – ایرنا - مادر ابراهیم شهید ده ساله فلسطینی گفت: موشک ها وبمب های اسراییلی فقط ایام عید فطر را به ابراهیم فرصت دادند تا اینکه در بمباران دیروز( جمعه) غزه او به شهادت رسید.

مادر داغدیده و دلتنگ پسردرگفت وگو با خبرنگار ایرنا، آخرین روزهای زندگی فرزند ده ساله خود، شهید « ابراهیم الدوواسه »را این چنین توصیف کرد: ابراهیم روزعید فطر از بمباران حومه خانه ما توسط اسراییلی ها که زخم هایی متوسط بر بدنش نشستند، جان سالم بدر برد، اما به فاصله تنها چند روز باردیگر موشک های آنها او را هدف قرار دادند.

ابراهیم مانند صدها کودک بی گناه فلسطینی دیگر درغزه به شهادت رسید تا تنها خاطراتی زیبا وغمی جانکاه برای همیشه در قلب و جان مادرش جا خوش کند.

مادر ابراهیم افزود: پسرم مانند هر جمعه برای رفتن به نماز جمعه آماده شد ، بعداز اینکه از خانه خارج شد ناگهان صدای یک انفجار شنیدم، حس کردم قلبم از جاکنده شد، کمی بعد گفتند کسی دراین انفجار شهید نشده است ولی دلم طاقت نیاورد گفتم باید ابراهیم را ببینم.

وی اضافه کرد: با اصرار من همه به دنبال او رفتند که ناگهان یکی فریاد زد ابراهیم زخمی شده و چند لحظه بعد گفتند شهید شده است، باورم نمی شد تا اینکه رفتم و پیکر بیجانش را بر روی دستان پدرش به چشم خودم دیدم.

گریه امان مادر را برید و خاله ابراهیم گفت: « پناه برخدا»... چرا او را هدف قراردادند؟...آیا او به سوی آنها موشک شلیک کرده بود؟...آیا نیروهای مقاومت از مسجد اقدام به شلیک موشک می کنند که مسجد را هدف قرار می دهند؟

منابع خبری گزارش داده اند که صهیونیست ها تاکنون در این جنگ به 214 مسجد در نوار غزه حمله کرده اند.



وفی حی الشیخ رضوان بمدینة غزة وقف والده الحاج زهیر الدوواسة یتلقی

العزاء بنجله مشیرا الی انه أصیب فی العید بذراعه الأیسر ومکث فی المشفی لیومین وأخرجه الأطباء لأنه لا مکان للمصابین لیعود الیوم القصف ویستهدفه ویستشهد.

حاج « زهیر الدوواسه» پدر شهید ابراهیم در کوی شیخ رضون شهرغزه پذیرای مردمی است که برای عرض تسلیت آمده بودند.

او به زخمی شدن دست چپ ابراهیم در روزعید فطر اشاره کرد و گفت: 2روز به همین دلیل در بیمارستان بستری بود ولی بعد به دلیل کمبود جا مرخص شد تا اینکه روز جمعه باردیگر هدف بمباران اسراییلی ها قرار گرفت و شهید شد.

حاج زهیر افزود: ابراهیم ربع ساعت قبل از شهادتش از من اجازه گرفت تا برای اقامه نماز جمعه به مسجد برود که صدای بمباران را شنیدیم هراسان به سوی مسجد رفتم ودرآنجا دیدم از ناحیه سر مورد اصابت قرارگرفته و شهید شده است.

پدراین شهید از نیروهای مقاومت فلسطین خواست تا انتقام فرزندش را از صهیونیست ها بگیرند.

وی گفت:کشورهای عربی به نفع صهیونیست ها علیه ملت فلسطین توطئه می کنند، دولت های عربی مسوول این وضع وعذاب فلسطینیان هستند.

حاج زهیرتاکید کرد که مقاومت ملت فلسطین حتی تا تقدیم آخرین کودکان ادامه می یابد و تسلیم نمی شویم.







واستهدفت طائرات الاستطلاع مسجد النور المحمدی ما أدی الی استشهاد

إبراهیم وإصابة خمسة من رفاقه اثنان منهم جراحهم خطرة.

هواپیماهای بدون خلبان رژیم صهیونیستی دیروز جمعه و بعداز پایان مدت آتش بس 72 ساعته مسجد « النور المحمدی » غزه را هدف گرفتند که نتیجه آن شهادت ابراهیم و زخمی شدن پنج تن از دوستانش بود که حال دو تا ازآنها وخیم گزارش شده ااست.

تاکنون از میان 1900 شهید حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه 400 تن یعنی 30 درصد کودکان هستند.

خاورم *(3) * 387*643* 1324
کد N434196

وبگردی