آفتاب

شهادت 2 فلسطینی در درگیری با صهیونیست‌ها در کرانه باختری

شهادت 2 فلسطینی در درگیری با صهیونیست‌ها در کرانه باختری

منابع فلسطینی از وقوع درگیری‌های شدید میان نیروهای رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی در کرانه باختری و به شهادت رسیدن دو فلسطینی در این درگیری‌ها خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، منابع فلسطینی اعلام کردند که درگیری‌هایی میان نیروهای رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی در منطقه "باب الزاویه" واقع در شهر "الخلیل" رخ داد و نیروهای این رژیم یکی از جوانان فلسطینی را با شلیک گلوله به شهادت رساندند.

همچنین یک جوان فلسطینی دیگر عصر جمعه در درگیری با نیروهای رژیم صهیونیستی در شرق شهر "البیره" در کرانه باختری به شهادت رسید.

به گزارش منابع پزشکی، نیروهای رژیم صهیونیستی با شلیک گلوله به سینه جوان مذکور وی را به شهادت رساندند.

به گزارش منابع فلسطینی روز جمعه مناطق شمال غرب قدس، رام الله، نابلس، بیت لحم، قلقیلیه و الخلیل صحنه درگیری‌های شدید میان نیروهای رژیم صهیونیستی و جوانان فلسطینی بود طوری که ده‌ها فلسطینی به ضرب گلوله‌های جنگی نیروهای اسرائیلی زخمی شدند، همچنین در پی وقوع درگیری‌ها در شهرک "سلواد" واقع در شرق رام الله یک نظامی اسرائیلی زخمی شد.

این درگیری‌ها پس از آن رخ داد که جمع زیادی از فلسطینی‌ها به دعوت جنبش حماس در کرانه باختری دست به تظاهرات زدند.

به گزارش منابع پزشکی فلسطین از آغاز حملات نیروهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون در درگیری‌ها میان این نیروها و جوانان فلسطینی 16 فلسطینی به شهادت رسیده و صدها تن دیگر زخمی شده‌اند.

انتهای پیام

کد N433430

وبگردی