آفتاب

بی اعتنایی تل آویو به خواسته های ملت فلسطین/شکست صهیونیستها در تمدید آتش بس مطلوب خود

بی اعتنایی تل آویو به خواسته های ملت فلسطین/شکست صهیونیستها در تمدید آتش بس مطلوب خود

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز جمعه از شلیک دست کم پنج موشک توسط نیروهای مقاومت فلسطینی به سمت شهرک های صهیونیست نشین در خبر داد که به سبب بی اعتنایی تل آویو به شروط مقاومت انجام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به دنبال بی نتیجه ماندن مذاکرات برای تمدید آتش بس میان نوار غزه و رزیم صهیونیستی و پایبند نبودن این رژیم به شروط و خواسته های مشروع ملت فلسطین، صبح امروز بار دیگر درگیری میان طرفین آغاز شد. 

در همین رابطه مقامات رژیم صهیونیستی از پرتاب پنج موشک به سمت سرزمین های اشغالی خبر داده و مدعی شدند که گنبد آهنین موفق به رهگیری یکی از این موشک ها شده است. 

این درگیری ها پس از آتش بس 72 ساعته ای که میان طرفین برقرار شده بود آغاز شده است.خاطر نشان می شود شب گذشته گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد اگر شرایط مقاومت اسلامی فلسطین عملیاتی نشود و اسرائیل آن را نپذیرد، گروههای مقاومت حملات موشکی خود را به مناطق صهیونیست نشین از سر خواهند گرفت.

یکی از فرماندهان گردانهای قسام تهدید کرد نیروهای مقاومت فلسطین آماده ازسرگیری یک جنگ فرسایشی علیه ارتش رژیم صهیونیستی هستند و این ارتش اگر وارد جنگ فرسایشی شود، با شکست حتمی روبرو خواهد شد.

وی تاکید کرد که هیئت فلسطینی مذاکره کننده باید بر شرایط مقاومت برای پایان محاصره غزه و بازگشایی گذرگاه رفح پافشاری کند در غیر این صورت، باید مذاکره را متوقف کند.

از سوی دیگر بعدازظهر پنجشنبه هزاران نفر از ساکنان غزه در یک راهپیمایی گسترده پشتیبانی خود را از مقاومت مورد تاکید قرار دادند. در این راهپیمایی، مشیر المصری از رهبران حماس در سخنانی اعلام کرد که جنبش حماس در طول تهاجم وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی، تنها 10 درصد ازتوان نظامی خود را به کار گرفت و همچنان آماده دفاع از ملت فلسطین است.
 

کد N432175

وبگردی