آفتاب

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس: خبرنگاران می توانند جامعه را متحول کنند

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس: خبرنگاران می توانند جامعه را متحول کنند

بجنورد - ایرنا - رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: خبرنگاران به عنوان قشری اثرگذار، می توانند برای ایجاد تحول در جامعه نقش آفرینی کنند.

به گزارش ایرنا ˈعبدالرضا عزیزیˈ پنجشنبه شب در آیین تجلیل از خبرنگاران در شهرستان شیروان اظهار کرد: اگر رسانه ها نبودند مردم جهان به مظلومیت مردم غزه و درنده خویی رژیم غاصب اسراییل پی نمی بردند.

نماینده شیروان در مجلس افزود: در دوران هشت ساله دفاع مقدس نیز خبرنگاران با حضور موثر و مخابره پیام رزمندگان اسلام، وظیفه خطیر خود را به انجام رساندند.

امام جمعه شیروان نیز با اشاره به پیشینه کار خبرنگاری گفت: گاهی نقل موثر یک خبر موجب اعتلای جامعه و گاه انتقال نادرست یک پیام سبب انحطاط جامعه می شود.

حجت الاسلام ˈحسین کوثریˈ اظهار کرد: خبرنگار باید در حین انجام وظیفه منافع و مصالح جامعه را در نظر گیرد و آنرا رعایت کند.

وی افزود: خبرنگاری که بدون چشم داشت با عینک واقع بینی و بدون حاشیه اخبار را اطلاع رسانی می کند در توسعه و بالندگی جامعه موثر خواهد بود.

در پایان این آیین که با حضور جمعی از مسوولان و فعالان عرصه رسانه شهرستان شیروان برگزار شد، از تعدادی از خبرنگاران با اهدای لوح و جوایزی تقدیر شد.

شهرستان 157 هزارنفری شیروان در 60 کیلومتری شرق بجنورد واقع است. ک/2

7186/626
کد N432110

وبگردی