آفتاب
رئوفیان:

دولت امید را در دل مردم افزایش داد/مردم می‌دانند در دولت قبل چه گذشته است

دولت امید را در دل مردم افزایش داد/مردم می‌دانند در دولت قبل چه گذشته است

یک فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه "مردم می‌دانند در دولت قبل چه چیزی گذشته است"، گفت که به همین دلیل، شاید دولت یازدهم نتواند تمام مشکلات را حل کند ولی مردم هم این را می‌دانند و البته رئیس‌جمهور تا به اینجا به وعده‌هایی که داده بود عمل کرده است.

یک فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه "مردم می‌دانند در دولت قبل چه چیزی گذشته است"، گفت که به همین دلیل، شاید دولت یازدهم نتواند تمام مشکلات را حل کند ولی مردم هم این را می‌دانند و البته رئیس‌جمهور تا به اینجا به وعده‌هایی که داده بود عمل کرده است.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور در استان چهارمحال و بختیاری درباره فساد سال‌های اخیر، اظهار کرد: دولت حق دارد با صراحت صحبت کند اما نباید این صراحت به حدی برسد که تبدیل به یک بداخلاقی و رفتار غیرقابل انتظار از دولت تدبیر و امید شود. همه ما معتقدیم که دولت روحانی با حُسن تدبیرش امید را در دل مردم افزایش داد.

وی ادامه داد: این افزایش امید نشان از آن دارد که رئیس‌جمهور به وعده‌هایی که داده بود تا به اینجا عمل کرده است؛ بویژه در حل مشکلات اقتصادی و کاهش نرخ تورم و رونق در عرصه تولید که این بخش می‌تواند ما را در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی کمک کند.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین در عین حال گفت: دولت نباید وارد فضایی شود که مثل دولت‌های نهم و دهم که مرتب از هشت سال دولت گذشته می‌گفت و سعی می‌کرد ناکامی‌های خود را به دوران اصلاحات برگرداند، عمل کند. دولت‌های نهم و دهم توفیق نداشتن در کارهای خود را در اقدامات دولت گذشته می‌دید.

رئوفیان با بیان اینکه "مردم می‌دانند در دولت قبل چه چیزی گذشته است"، افزود: اینکه آقای روحانی مطرح کند یا نکند، فرقی ندارد. دولت یازدهم فرصت زیادی ندارد. از چهار سال، یک سالش گذشت و باید با خردمندی، هوشیاری و با استفاده از تعهد و تخصصی که دارد در راستای رسیدن به اهدافش گام بردارد. امسال که سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است، باید بتواند با ایجاد امید در جامعه مشکلات را حل کند.

وی تاکید کرد: شاید دولت یازدهم نتواند تمام مشکلات را حل کند و مردم هم این را می‌دانند، ولی باید به گونه‌ای عمل کند که درصدد کاهش مشکلات برآید. دولت یازدهم نباید خیلی به بهانه‌هایی که افراد برای تخریب دولت مطرح می‌کنند، گوش بدهد.

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین افزود: دولت یازدهم اگر در جایی هم نمی‌تواند به وعده‌های خود عمل کند، با تدبیری که دارد با عذرخواهی و تمهید مقدمات کارسازتر برای باز کردن راه‌ها گام بردارد. من به اقدامات دولت یازدهم بسیار امیدوار هستم و با حمایت‌هایی که رهبری، مجلس، مردم و سایر قوا از این دولت دارند، امیدواریم که دولت بتواند در راستای پیشرفت و تعالی کشور گام‌های بسیار مفید بردارد.

رئوفیان با بیان اینکه "در مجلس شورای اسلامی یکسری از افراد هستند که همواره می‌خواهند چوب لای چرخ دولت بگذارند"، خاطرنشان کرد: آنها قبل از تشکیل دولت یازدهم هم اینگونه بودند ولی در کل مجلس حافظ منافع ملی و دولت یازدهم است و تعداد آنهایی که با دولت مقابله می‌کنند بسیار اندک است.

وی در مورد نقش قوه قضائیه در مورد مفاسد سال‌های اخیر نیز گفت: قوه قضائیه باید با مفاسد اقتصادی بدون اینکه مقاصد جناح یا طیف خاصی را در نظر بگیرد مبارزه کند و باید با کسانی که فساد را در سطح جامعه ترویج می‌دهند، مقابله شود. رهبری و سایر ارگان‌ها و نهادهای کشور پشت دولت یازدهم هستند و با همین پشتوانه، دولت یازدهم می‌تواند به موفقیت‌های بسیار زیادی دست یابد.

انتهای پیام

کد N431874

وبگردی