آفتاب

مقامات صهیونیستی خواهان تحقیقات در خصوص عاملان افشای خسارات اسرائیل در جنگ غزه شدند

مقامات صهیونیستی خواهان تحقیقات در خصوص عاملان افشای  خسارات اسرائیل در جنگ غزه شدند

اظهارات وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی درخصوص انتقال قدرت در غزه به تشکیلات خودگردان و درخواست اعضای کابینه امنیتی این رژیم مبنی بر انجام تحقیقات در خصوص عاملان افشای اطلاعات مربوط به خسارات اسرائیل در جنگ غزه از اخبار فلسطین به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، "تزیپی لیونی" وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که الان بهترین فرصت است که رهبری نوار غزه را از حماس گرفته و کنترل آن را به دست تشکیلات خودگردان فلسطین بدهیم.

از سوی دیگر روزنامه اسرائیلی معاریو، با انتشار گزارشی اعلام کرد که اعضای کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در نشست اخیر خود خواستار تحقیق در خصوص ماهیت عاملان افشای اطلاعات مربوط به خسارات این رژیم در جنگ علیه غزه شدند.

مقامات اسرائیلی با بیان اینکه افشای این اطلاعات بمثابه یک شکست استراتژیکی است، تأکید کردند که افشای این اطلاعات اسرائیل را متحمل ضرر و زیانهای متعدد نموده است و این تفکر را القاء می کند که اسرائیل چاره ای دیگر جز پذیرش صلح با حماس ندارد.

پیشتر رسانه های صهیونیستی با انتشار گزارشی مشروح اعلام کردند که رژیم صهیونیستی از جنگ در غزه 2میلیارد دلار خسارت را متحمل شده است.

کد N431295

وبگردی