آفتاب

رئیس جامعةالمصطفی: افتخار ایران اسلامی، انتشار اندیشه‌های دینی در جهان است

رئیس جامعةالمصطفی: افتخار ایران اسلامی، انتشار اندیشه‌های دینی در جهان است

رئیس جامعةالمصطفی العالمیه اظهار کرد: افتخار ایران اسلامی و انقلاب ما، انتشار اندیشه‌های دینی در جهان است؛ چراکه به برکت انقلاب اسلامی شاهد فعالیت‌های علمی در سطح بین‌الملل در ترویج آموزه‌های دینی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قم، حجت‌الاسلام علیرضا اعرافی در هشتمین اجلاس سراسری نمایندگان و مدیران جامعةالمصطفی که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: جامعةالمصطفی مفتخر است که با تربیت طلاب خارجی از 120 کشور جهان رسالت و وظیفه خود را جامه عمل بپوشاند.

وی با اشاره به تحولات عظیم در عرصه بین‌الملل پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: کسانی که فضای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را به خوبی درک کرده‌اند، می‌دانند که چنین تحولی در عرصه بین‌الملل کاری دشوار و دست‌نیافتنی بود.

اعرافی اضافه کرد: جامعةالمصطفی در جهت اعتلای اسلام ناب محمدی در جهان گام برمی‌دارد و این نهاد علمی که برآمده از تجربه‌های ارزشمند حوزه‌های علمیه و گفتمان انقلاب و دیدگاه‌های امام خمینی(ره) است تلاش می‌کند به اهداف والای خود در جهان دست پیدا کند.

رئیس جامعةالمصطفی العالمیه فعالیت‌های علمی این نهاد را میثاقی با ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: ما در جهت نیل به اهداف خود با امام خمینی(ره)، رهبر انقلاب و شهیدان پیمان بسته‌ایم و برای رسیدن به اهدافمان در ترویج اسلام ناب محمدی در جهان اهتمام می‌ورزیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از بیش از 40 کشور دنیا در این اجلاسیه حضور یافته‌اند تا بگویند که در رسالت خود ثابت‌قدم و استوار هستند و افتخار خود را ترویج اندیشه اسلام ناب محمدی و معارف اهل بیت(ع) می‌دانند.

انتهای پیام

کد N431245

وبگردی