آفتاب

کواکبیان: اصلاح‌طلبان حامی مردم غزه هستند/برخی رسانه‌ها اخلاق را رعایت نمی‌کنند

کواکبیان: اصلاح‌طلبان حامی مردم غزه هستند/برخی رسانه‌ها اخلاق را رعایت نمی‌کنند

رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت:‌ اصلاح‌طلبان در راستای فرمایشات امام خمینی (ره) و بر اساس اهداف جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین حمایت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، مصطفی کواکبیان پس از اهدای خون در جهت حمایت از مردم غزه، اظهار کرد: اصلاح‌طلبان از مردم غزه حمایت می‌کنند اما معتقدیم حمایت به معنای لشکرکشی نیست و این حمایت باید از طریق دیپلماسی و حمایت معنوی دنبال شود.

وی همچنین با انتقاد از تلاش برخی رسانه‌های کشور برای استفاده ابزاری از تحولات غزه در جهت تخریب اصلاح‌طلبان، افزود: ما باید وحدت ملی و اجماع همگانی در حمایت از مظلومان فلسطین و مقاومان غزه را به نمایش بگذاریم. اینکه عده‌ای بگویند فقط ما طرفدار فلسطین هستیم، یک نوع خلاف اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کواکبیان در همین رابطه افزود: ما باید نشان دهیم همه مردم ایران حامی مردم غزه بوده و هیچ‌کس مخالف این حمایت‌ها نیست. با این وجود عده‌ای از این موضوع استفاده انحصاری و ابزاری می‌کنند در حالیکه کسی جهت‌گیری این رسانه‌ها را باور نمی‌کند زیرا این رسانه‌ها تعمدا در جهت ایجاد اختلاف حرکت می‌کنند.

دبیرکل حزب مردم‌سالاری در پایان اظهار کرد: اقدامات این رسانه‌ها در جهت بی‌اهمیت جلوه دادن جنگ غزه از نظر اصلاح‌طلبان، دور از اخلاق و تقوای جمعی است.

انتهای پیام

کد N429210

وبگردی