آفتاب

استقبال دانشگاهیان و حوزویان از همایش آموزه‌های سیاسی امام‌رضا(ع)

استقبال دانشگاهیان و حوزویان از همایش آموزه‌های سیاسی امام‌رضا(ع)

دبیر همایش علمی پژوهشی آموزه‌های سیاسی امام رضا(ع) از استقبال گسترده پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی کشور از این هماش علمی خبر داد.

دبیر همایش علمی پژوهشی آموزه‌های سیاسی امام رضا(ع) از استقبال گسترده پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی کشور از این هماش علمی خبر داد.

وی گفت: تاکنون بیش از 130 مقاله پژوهشی به دبیرخانه این همایش ارسال شده و از معاون فرهنگی وزیر ارشاد نیز برای حضور در افتتاحیه این همایش دعوت به عمل آمده است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حسین ثابت قدم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه امسال دومین سال برگزاری همایش آموزه‌های سیاسی امام رضا(ع) در خراسان شمالی است، از استقبال گسترده پژوهشگران از این همایش خبر داد و گفت: همایش امسال با رشد 20 درصدی شرکت کنندگان مواجه شده است.

دبیر همایش سراسری علمی پژوهشی آموزه‌های سیاسی امام رضا(ع) سطح کیفی آثار ارسالی را مطلوب توصیف و تصریح کرد: بانک کاملی از پژوهشگران حوزه پژوهش‌های رضوی در دبیرخانه این همایش موجود است و امسال با برقراری ارتباط با پژوهشگران این بانک تعداد زیادی از پژوهشگران کشور در جریان برگزاری همایش قرار گرفتند.

وی با اشاره به مشارکت حوزویان و دانشگاهیان کشور در این همایش، گفت: حوزه و دانشگاه به عنوان دو بال علمی کشور نقش شایسته‌ای را در این همایش ایفا کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه همایش علمی پژوهشی آموزه‌های سیاسی امام رضا(ع) افتتاحیه نیز خواهد داشت، زمان افتتاحیه این همایش را 12 شهریورماه همزمان با دهه کرامت اعلام و اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه، کارگاه آموزشی، نشست‌های علمی و دانشگاهی از جمله برنامه‌هایی است که در حاشیه این همایش در مدت 2 تا 3 روز صورت می‌گیرد. در مراسم افتتاحیه اجرای زنده نقاشی ضامن آهو و چاووشی خوانی را نیز خواهیم داشت.

ثابت قدم با اشاره به دعوت از سیدعباس صالحی، معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در آئین افتتاحیه دومین همایش علمی پژوهشی آموزه‌های سیاسی امام رضا(ع) در خراسان شمالی، گفت: همچنین مقامات عالی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) و مسئولان استانی همچون استاندار، نماینده ولی فقیه، امام جمعه و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم حضور خواهند داشت.

بر اساس این گزارش دومین همایش علمی پژوهشی آموزه‌های سیاسی امام رضا(ع) از سری برنامه‌های دوازدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که به مناسبت میلاد باسعادت حضرت رضا(ع) و کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و همزمان با دهه کرامت، 12 شهریور 93 در خراسان شمالی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N428595

وبگردی