آفتاب
توسط نماینده جهاد اسلامی در ایران اعلام شد:

آمار جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

 آمار جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

نماینده جهاد اسلامی در ایران اعلام کرد: تاکنون 12 هزار شهید و مجروح در غزه داده ایم که بیش از 90 درصد آنها غیر نظامیان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر ناصر ابوشریف نماینده جهاد اسلامی در ایران در نشست خبری بررسی حقوق نسل کشی و جنایت علیه بشر در غزه که از سوی سازمان بسیج حقوقدانان برگزار شد گفت: جنایات و کشتارهایی که رژیم صهیونیستی امروز انجام می دهد چیز تازه ای نیست ولی سکوت جهانیان باعث تاسف است.

وی افزود: از سال 1948 حدود دو سوم ملت فلسطین از سرزمین خود آواره شده اند و تاکنون 52 شهر از 553 روستا و شهر فلسطین منهدم شده است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی صدها کشتار و قتل دسته جمعی را مرتکب و یک نسل کشی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون در یک مقطع تاریخی هستیم اظهار داشت: در حمله اخیر بیش از 6 هزار و 600 پرواز و حمله هوایی به غزه صورت گرفته، 31 هزار آتشباری توپخانه انجام شده و اگر تمام آتشبارها به سمت غیر نظامی ها و زیر ساخت ها باشد می توانید تصور کنید چه اتفاقی می افتد.

ابوشریف تاکید کرد: در نوار غزه حتی یک قطره آب آشامیدنی وجود ندارد. همه پمپاژهای آب مورد هدف قرار گرفته و تنها ایستگاه تولید برق مورد هدف قرار گرفته است، نیمی از مدارس بمباران شده و از حدود 138 مسجد، 18 مسجد با خاک یکسان شده اند. مناطق در شرق نوار غزه به کل ویران شده است.

نماینده جهاد اسلامی در ایران  گفت: خسارت های مادی مهم نیست. جان انسانها اهمیت دارد که تا این لحظه 12 هزار شهید و مجروح داشته ایم که بیش از 90 درصد غیرنظامیان هستند. 4 هزار کشته و زخمی کودکان هستند و 52 درصد شهدا  مجروحان و افراد کهنسال هستند.

وی گفت: این جنایت آشکاری است که نیاز به توضیح ندارد. مسلح کردن و تجهیز ملت فلسطین یک حق مشروع است. جنایت و حمایت از تروریسم نیست. آنها که از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند در جنایات این رژیم شریک هستند بویژه آمریکا که یک بار 390 میلیون دلار و بار دیگر 205 میلیون دلار برای گنبد آهنین به اسرائیل داد و انبار تسلیحات خود را برای صهیونیست ها باز کرد.

ابوشریف ادامه داد: هر روز جنایاتی توسط رژیم صهیونیستی اتفاق می افتد که این جنایات نه تنها بر علیه انسانها و ساختمانها بلکه آنها مقدسات را نشانه گرفته اند. رژیم صهیونیستی در مسیر تغییر تاریخ حرکت کرده است و زمان آن رسیده که این رژیم بهای جنایت های خود را بپردازد.

کد N428305

وبگردی