آفتاب
لوران بوث:

تونی بلر هیچ کمکی به زنان و کودکان فلسطینی نکرده و باید استعفا کند

تونی بلر هیچ کمکی به زنان و کودکان فلسطینی نکرده و باید استعفا کند

خواهر زن نخست وزیر اسبق انگلیس گفت وی که به اصطلاح ریاست کمیته چهارجانبه صلح خاورمیانه را عهده دار است، در اوج کشتار زنان و کودکان فلسطینی در نوار غزه سرگرم گذراندن تعطیلات خود است.

به گزارش خبرگزاری مهر، "لوران بوث" خواهر زن "تونی بلر" نخست وزیر اسبق انگلیس علت مسلمان شدن خود را سفرش به فلسطین عنوان کرد. وی که در سال 2010 به اسلام مشرف شده طی مصاحبه ای با خبرگزاری آناتولی ترکیه ،جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کرد.

بوث 47 ساله همچنین با اشاره به انفعال کمیته چهارجانبه صلح خاورمیانه در تحولات اخیر غزه تاکید کرد: تونی بلر احتمالا هم اکنون سرگرم گذراندن تعطیلات در جایی مانند جزایر باهاما است. به گفته وی بلر هیچ کاری برای کمک به زنان و کودکان فلسطینی نکرده است و باید هر چه سریعتر از سمتش استعفا کند. اگر بلر را یافتید این پیغام را به وی برسانید.

بوث با اشاره به حمایت های آمریکا از رژیم صهیونیستی، واکنش های این کشور به تحولات غزه را مزورانه دانست. وی همچنین علت اصلی سکوت انگلیس در مورد این جنایات را وجود توافق نامه های نظامی بین لندن و تل آویو عنوان کرد. به اعتقاد بوث بحران در غزه تنها با مداخله شورای امنیت سازمان ملل و اعمال فشار به رژیم صهیونیستی قابل حل است.

 خواهر زن بلر که از سال 2008 تا کنون چند بار به غزه رفته است از سفر خود به اراضی اشغالی طی روزهای آینده خبر داد و ابراز امیدواری کرد با پایان جنگ در غزه بار دیگر ویرانه های این منطقه آباد شود و مردم به زندگی عادی خود بازگردند.  

کد N428273

وبگردی