آفتاب

حماس: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تهاجم به غزه کاملا شکست خورده است

حماس: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تهاجم به غزه کاملا شکست خورده است

تهران – ایرنا – جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ˈحماسˈ روز سه شنبه اعلام کرد که ˈبنیامین نتانیاهوˈ نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دسترسی به اهدافش از تهاجم مرگبار نظامی به نوار غزه، شکست خورده است.

به نوشته روزنامه ˈدیلی استارگ چاپ بیروت،ˈسامی ابوزهریˈ سخنگوی حماس در یک بیانیه مطبوعاتی افزود: نتانیاهو کاملا در غزه شکست خورده است.

ابوزهری بدون ارایه جزییات بیشتر افزود:حماس هنوز دارای توانایی برای اقدام علیه اسراییل است.

این درحالیست که نتانیاهو چندساعت پس از به اجرا درآمدن آتش بس 72 ساعته پیشنهادی مصر میان رژیم صهیونیستی و جناح های فلسطینی در نوار غزه گفته بود که ارتش این رژیم، در میانه نبرد سخت در غزه، عملیات پیچیده ای را در این سرزمین فلسطینی به اجرا درآورده است.

نتانیاهو در همین سخنان گفته بود که دولت وی هیچ تضمین 100 درصدی در اختیار ندارد که همه تونل های ارتباطی غزه به فلسطین اشغالی تخریب و نابود شده باشد.

وی افزود: با این حال ما به همه کاری برای تکمیل این ماموریت خود دست زدیم.

رژیم صهیونیستی، اندک زمانی پس از به اجرا درآمدن آتش بس 72 ساعته در روز سه شنبه، نیروهای زمینی خود را از نوار غزه بیرون برد.

بر اساس آمار وزارت بهداشت فلسطین، در جریان تهاجم بی امان و بدون وقفه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه که از 7 ژوییه (16 تیر) آغاز شد، بیش از 1875 فلسطینی که بیشتر غیرنظامی هستند، شهید و دستکم 9470 تن دیگر زخمی شده اند.

خاورم**1486**1547
کد N428230

وبگردی