آفتاب

اتحادیه مطالعات امریکا: واشنگتن در جنایات رژیم صهیونیستی شریک است

اتحادیه مطالعات امریکا: واشنگتن در جنایات رژیم صهیونیستی شریک است

تهران– ایرنا- مرکز فرهنگی ˈاتحادیه مطالعات آمریکاˈ ASA ضمن محکوم کردن حملات خونبار رژیم صهیونیستی در باریکه غزه، واشنگتن را همدست و شریک جنایات این رژیم خواند.

اتحادیه مطالعات آمریکا در بیانیه ای که در پایگاه اینترنتی این اتحادیه منتشر شد، حملات رژیم صهیونیستی به مراکز آموزش عالی فلسطینیان از جمله حمله تجاوزکارانه این رژیم در ماه ژوئن 2014 به دانشگاه ˈبرزیتˈ و کشتار اخیر در دانشگاه اسلامی شهر غزه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: ˈاسراییلˈ در راستای سیاست مجازات جمعی که تاکنون بیش از یک هزار و 600 کشته به جا گذاشته، به حملات خود به موسسات دانشگاهی شناخته شده ادامه داده است.

اتحادیه مطالعات آمریکا تبعات تازه ترین دور حملات غیرانسانی رژیم صهیونیستی را فراتر از صرفا نقض آزادی تحصیلات دانشگاهی دانست و تصریح کرد که این اقدامات به واقع تشدید رویکرد دیرینه اسراییل مبنی بر محروم نگه داشتن کل ملت فلسطین از اساسی ترین نیازهای زندگی و بهره مندی از آزادی است.

این نهاد فرهنگی آمریکا که قدیمی ترین سازمان تحقیقات میان رشته ای در این کشور است، همچنین با اشاره به ضرورت قطع حمایت های سیاسی، مالی و نظامی واشنگتن از رژیم صهیونیستی، افزود: تا زمانی که حمایت های آمریکا ادامه داشته باشد، واشنگتن در محاصره غزه، جرائم جنگی اسراییل و مصائب مردم فلسطین، همدست و شریک است.

ˈاتحادیه مطالعات آمریکاˈ نزدیک به پنج هزار عضو حقیقی دارد و دو هزار و 200 کتابخانه و نهاد پژوهشی به آن وابسته اند.

رسانام **1302**9330
کد N427718

وبگردی