آفتاب

درگیری‌های ارتش و افراد مسلح به طرابلس لبنان کشیده شد

درگیری‌های ارتش و افراد مسلح به طرابلس لبنان کشیده شد

منابع لبنانی از اصابت چند موشک از سوی افراد مسلح به مراکز ارتش لبنان در طرابلس و وقوع درگیری‌های مجدد میان نیروهای ارتش و تروریست‌ها خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره، منابع لبنانی اعلام کردند که افراد مسلح تروریست امروز (سه شنبه) چند مرکز پلیس در مناطق "الملولة"، "المنکوبین"، "البیسار"، "القبة"، "مشروع الحریری" و "ابی سمراء" در طرابلس را با شلیک چند خمپاره هدف قرار دادند.

در پی این اقدام درگیری‌های مجددی میان نیروهای ارتش و افراد مسلح در منطقه "نهر ابوعلی" در طرابلس رخ داد و یک دختر شش ساله لبنانی در پی این درگیری‌ کشته و یک لبنانی دیگر زخمی شد.

همچنین به گزارش منابع، افراد مسلح در منطقه "الملولة" به سمت اتوبوسی که چندین نظامی در داخل آن بود، گلوله شلیک کردند که موجب زخمی شدن 11 نظامی لبنانی شد.

در همین راستا، نبیل العربی، دبیرکل اتحادیه عرب در بیانیه ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدای لبنانی، همبستگی کامل این اتحادیه با ارتش لبنان در مقابله با گروه‌های تروریستی در شهرک عرسال را اعلام کرد.

وی همچنین اعلام کرد که نسبت به توانایی ارتش لبنان برای مقابله با تروریست‌ها که این کشور را هدف قرار می‌دهند، اطمینان دارد.

وزارت خارجه فرانسه نیز در بیانیه‌ای حمله افراد مسلح به ارتش لبنان در شهرک عرسال را محکوم و حمایت خود را از لبنان و مقامات لبنانی برای مبارزه با گروه‌های تروریستی اعلام کرد.

انتهای پیام

کد N427168

وبگردی