آفتاب
خجسته:

جهاددانشگاهی ارتباط خود را با مرکز پژوهش‌های مجلس تقویت کند

جهاددانشگاهی ارتباط خود را با مرکز پژوهش‌های مجلس تقویت کند

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی باید ارتباط خود را با مرکز پژوهش های مجلس برقرار نموده و با این مرکز که عمده فعالیت‌هایش تحقیقاتی و پژوهشی است، تعامل و ارتباط خوب و سازنده ای داشته باشد.

امیر خجسته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)_منطقه همدان، با بیان این مطلب افزود: مهمترین موضوعی که در رابطه با جهاددانشگاهی مطرح است، مباحث علمی و پژوهشی است که جهاددانشگاهی باید در سطح ملی و بین المللی، جدی تر ورود پیدا کرده و موفقیت های بیشتری را کسب نماید.

وی ادامه داد: موفقیت های علمی و فعالیت در زمینه های تحقیقاتی و علمی از جمله پژوهشکده رویان، خون بندناف و... بوده است که جهاددانشگاهی را از سایر نهادهای انقلابی متمایز کرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، رمز ماندگاری جهاددانشگاهی را انجام کارهای متعدد پژوهشی و علمی برشمرد و اظهار کرد: سرمایه گذاری برای آینده علمی و تحقیقاتی کشور در سطوح بین المللی در راستای نیازهای کشور است که موجب ماندگاری جهاد می شود.

خجسته در رابطه با حوزه هایی که جهاددانشگاهی باید در آنها وارد شود، خاطرنشان کرد: جهاد باید در تمامی زمینه ها با مدیریت جهادی وارد شود. مدیریت جهادی مدیریتی خستگی ناپذیر بوده و مستلزم انجام کار تحقیقاتی است.

وی تصریح کرد: جهاددانشگاهی همدان باید در اقدامات پیش روی خود، توسعه پایدار استان را در دستور کار قرار دهد.

خجسته افزود: جهاددانشگاهی باید جمهوری اسلامی ایران را در سطوح بین المللی در زمینه های علمی و دانشگاهی مطرح نماید. علم با سرعت در حال رشد و پیشرفت است و تحولات علمی به سرعت اتفاق می افتد. باید به این نکته توجه داشت که جهاد نباید از تحولات و سرعت و رشد علمی دنیا عقب بماند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، تعامل و برقراری ارتباط با سایر ارگان ها و سازمان های پژوهشی را از مسائل مهمی دانست که باید مورد توجه قرار بگیرد و ادامه داد: در دنیای امروز ارتباطات حرف اول را می زند و جهاد باید با ارتباط گیری مطلوب و موثر از پتانسیل سایر نهادها و ارگان ها در راستای دستیابی به اهداف خودش استفاده نماید.

وی انتظارات خود از مجموعه جهاددانشگاهی همدان را حرکت سریع، پیوسته و لحظه به لحظه با علم روز دنیا دانست و اضافه کرد: پیگیری و راه اندازی مرکز علمی با همکاری پژوهشکده رویان در استان همدان و پیگیری و راه اندازی پروژه ساختمان آموزشی و پژوهشی و تولید و پژوهش در حوزه گیاهان دارویی در استان نیز از دیگر انتظاراتی است که از مجموعه جهاد همدان وجود دارد.

خجسته در پایان تاکید کرد: جهاد دانشگاهی باید ارتباط خود را با مرکز پژوهش های مجلس برقرار نموده و با این مرکز که عمده فعالیت هایش تحقیقاتی و پژوهشی است تعاملات و ارتباطات خوب و سازنده ای داشته باشد.

انتهای پیام

کد N427167

وبگردی