آفتاب

مجوز ورود موش‌ها به سینما صادر شد / اکران فیلم خاطره‌ساز نزدیک است

مجوز ورود موش‌ها به سینما صادر شد / اکران فیلم خاطره‌ساز نزدیک است

فیلم سینمایی «شهر موش‌ها2» به کارگردانی مرضیه برومند و تهیه‌کنندگی منیژه حکمت و علی سرتیپی مجوز نمایش عمومی دریافت کرد تا هر چه زودتر به نمایش عمومی درآید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، شورای پروانه نمايش فيلم‌هاي سينمايي در تازه‌ترین جلسه خود برای سه فیلم مجوز نمايش صادر کرد.

در این جلسه که روز دوشنبه 13 مرداده با حضور اكثريت اعضای شورای برگزار شد، فیلم‌های «شهر موش‌ها2»، «فصل فراموشي فريبا» به تهیه‌کنندگی و كارگرداني عباس رافعي و نويسندگي علي اصغري و «ارسال آگهي تسلست براي روزنامه» به تهیه‌کنندگی حسن كلامي، نويسندگي سارا سلطاني و كارگرداني  ابراهيم ابراهيميان مجوز دریافت کردند.

برنامه‌ریزی‌ها برای اکران عمومی «شهر موش‌ها2» از مدت‌ها قبل آغاز شده است به این ترتیب که فیلم در گروه سینمایی قدس جایگزین «ردکارپت» به کارگردانی رضا عطاران خواهد شد، اما در اصل سینمایی که با اکران فیلم برومند فعالیت خود را آغاز می‌کند، مجموعه کوروش است.

چندی پیش در برنامه دیدار خبرنگاران از این مجموعه سینمایی سرتیپی ابراز امیداوری کرده بود، این سالن با نمایش «شهر موش‌ها2» کار خود را آغاز خواهد کرد. او گفته بود: «برای افتتاح مجتمع سینمایی کوروش مراسم ویژه‌ای در روز عید فطر در نظر گرفته شده است که در این مراسم فیلم «شهر موش ها 2» رونمایی و بخش‌هایی از فیلم در مراسم افتتاحیه این مجتمع نشان داده می‌شود، اما افتتاحیه رسمی ویژه فیلم «شهر موش ها 2» دو هفته پس از بهره برداری مجتمع کوروش انجام می‌شود.» البته این گفته سرتیپی محقق نشد تا اکران فیلم تازه برومند کمی عقب بیافتد، هرچند که با وجود این تغییر زمان باز هم مجموعه کوروش با نمایش «شهر موش‌ها2» فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

مجتمع سینمایی کوروش واقع در منطقه غرب تهران، مجموعه‌ای دارای ۱۴ سالن سینما و بیش از ۲۸۰۰ صندلی است. ۴ سالن با ظرفیت ۱۸۰۰ صندلی، ۲ سالن ۳۴۰ صندلی، ۲ سالن با ظرفیت ۲۶۰ صندلی، ۲ سالن با ظرفیت ۲۲۰ و ۲ سالن با ظرفیت ۱۹۰ صندلی است.

با عقب افتادن برنامه رونمایی از فیلم، همزمان با عید فطر خبری از اکران گسترده فیلم در سراسر کشور منتشر شد به این ترتیب که منیژه حکمت اعلام کرد: «طی یک ماه گذشته با همفکری علی سرتیپی نیروهای مورد نظرمان را برای اکران هرچه بهتر فیلم در شهرستان‌ها شناسایی کردیم و با دعوتی که صورت گرفت طی دو روز کارگاهی را در نظر گرفتیم تا این افراد آشنایی بیشتری با اکران و تبلیغات شهری پیدا کنند تا هرچه بیشتر برای برپایی جشن‌های «شهر موش‌ها2» در شهرهایشان آماده شوند. با رایزنی که با وزارت ارشاد و موسسه سینماشهر خواهیم داشت، امیدواریم سینماهای تعطیل شده در سطح کشور نیز برای نمایش «شهرموش‌ها2» باز شوند و با هماهنگی که مسئولین استان‌ها خواهند داشت اتفاق خوبی برای سینمای کشورمان رقم بخورد.»

انتظار می‌رود در هفته‌های آتی و با صدور مجوز نمایش «مدرسه‌موش‌ها2» کودکان و البته کودکان و نوجوانان دهه 60 شهریور سینمایی خوبی را پیش رو داشته باشند.

243243

کد N427101

وبگردی