آفتاب

برنامه سخنرانی‌های آیت‌الله مکارم‌شیرازی در حرم مطهر رضوی

برنامه سخنرانی‌های آیت‌الله مکارم‌شیرازی در حرم مطهر رضوی

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: به منظور بهره‌مندی عموم زائران و مجاوران بارگاه منور حضرت رضا (ع) از فرمایشات گهربار آیت‌الله مکارم‌شیرازی، این مرجع تقلید، شب‌های جمعه به ایراد سخن می‌پردازند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی با اشاره به زمان‌ برگزاری این سخنرانی‌ها اظهار کرد: آیت‌الله مکارم شیرازی از 16 مرداد ماه جاری شب‌های جمعه بعد از نماز مغرب و عشاء در صحن جامع رضوی سخنرانی می‌کند و این مراسم تا 16 شهریور ماه ادامه دارد.

حسینی تصریح کرد: اقامه نماز جماعت توسط مراجع عظام تقلید در حرم مطهر رضوی از پنج سال گذشته به طور مستمر در ایام تابستان برقرار بوده است و شاهد اقامه باشکوه‌ترین نماز جماعت تشیع در این زمان در حرم مطهر رضوی بوده‌ایم.

وی با اشاره به جایگاه ویژه حرم مطهر رضوی در میان علماء و مراجع عظام تقلید خاطرنشان کرد: اداره تبلیغات اسلامی و مناسبت‌های ویژه این معاونت ضمن هماهنگی با این بزرگواران، امکان بهره‌مندی زائرین حرم مطهر رضوی برای برگزاری نماز جماعت پرشکوه و معنوی را به امامت مراجع عظام تقلید در این بارگاه نورانی، فراهم کرده است.

این مرجع تقلید 11 مرداد ماه جاری به مشهد مقدس مشرف شدند و مورد استقبال مسئولان استانی و آستان قدس رضوی قرار گرفتند.

انتهای پیام

کد N426973

وبگردی