آفتاب
در دیدار فاطمه رهبر با رئیس کمیسیون سیاست خارجی بنگلادش:

تاکید بر اتخاذ مواضع مشترک کشورهای اسلامی در خصوص غزه

تاکید بر اتخاذ مواضع مشترک کشورهای اسلامی در خصوص غزه

عضو فراکسیون بانوان مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس بنگلادش گفت: مردم سوریه با انتخاب بشار اسد نظرات و خواسته های خود را اعلام کردند اما مخالفین بجای تسلیم شدن در مقابل خواست مردم، جریان افراطی داعش را تقویت کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در ادامه سفر هیات بانوان پارلمانی جهوری اسلامی ایران به بنگلادش روز گذشته فاطمه رهبر سرپرست هیات ایرانی با با دیپومونی رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس بنگلادش ملاقات کرد.

فاطمه رهبر با اشاره به انتخابات اخیر ریاست جمهوری در سوریه گفت: مردم این کشور با انتخاب بشار اسد نظرات و خواسته های خود را اعلام کردند اما مخالفین داخلی و قدرت‌های بزرگ خارجی بجای تسلیم شدن در مقابل خواست مردم، جریان افراطی داعش را تقویت نمودند.

وی با بیان اینکه پشتیبانی از گروه های تروریستی از استقرار صلح و ثبات جلوگیری می کند تصریح کرد: در کشورهایی سوریه و عراق مردم به مخالفت به گروه های تروریستی پرداختند و در برابر آنها مقاومت کردند و در مقابل رژیم صهیونیستی حملات خود را به مردم مظلوم غزه آغاز کرد که این امر مهر تائیدی بود به رابطه پنهان رژیم صهیونیستی با داعیه داران جریان افراط در منطقه .

همچنین دیپومونی رییس کمیسیون سیاست خارجی پارلمان بنگلادش به سخنان رهبر اشاره کرد و گفت: از دید دولت بنگلادش این مردم سوریه هستند که باید بصورت مسالمت آمیز سرنوشت خود را در دست گیرند.

وی در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: هرچه زودتر باید جلوی این جنایات گرفته شود کشور بنگلادش طی بیانیه ای این اقدامات جنایتکارانه را محکوم کرده است و لازم است در این خصوص کشورهای اسلامی نیز مواضع مشترکی را اتخاذ کنند تا بتوان از ادامه یافتن این جنایات جلوگیری به عمل آورد.

انتهای پیام

کد N426951

وبگردی