آفتاب

هاگل بر مسئولیت آمریکا در تامین صلح و ثبات جهانی متعهد شد

هاگل بر مسئولیت آمریکا در تامین صلح و ثبات جهانی متعهد شد

وزیر دفاع آمریکا بر مسئولیت واشنگتن در تامین صلح وثبات در نظم جدید جهانی متعهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری شینهوا، چاک هاگل، وزیر دفاع آمریکا در پی استقبال رسمی از اعضای جدید تیم مدیریت خود در پنتاگون، این اظهارنظرها را مطرح کرد.

هاگل میزبانی مراسمی را برای استقبال از این اعضای جدید برعهده داشت که در میانشان می‌توان به کریستین وورموث، معاون وزیر دفاع در امور سیاسی، جیکا رایت، معاون وزیر دفاع در امور پرسنل و آمادگی، مایکل مک کورد، مدیر امور حسابداری وزارت دفاع و جیمی مورین، مدیر ارزیابی هزینه‌ها و ارزیابی برنامه‌ها اشاره کرد.

هاگل در این مراسم گفت، وزارت دفاع آمریکا در حال انجام یک انتقال و گذار بزرگ است. ما در حال مشاهده این مساله هستیم که جهان در حال تغییر است، جهانی که احتمالا در حال ایجاد یک نظم جدید است. این که این جهان چگونه شکل می‌گیرد به صورت گسترده‌ای به رهبری آمریکا بستگی دارد. وزارت دفاع آمریکا کاملا به دنبال صلح و ثبات همزمان با شکل گیری این نظم جدید جهانی است.

وزیر دفاع آمریکا ادامه داد: برای طی مسیر کردن در این برهه نامطمئن به صورت موفقیت آمیز، ما باید کاملا بر یک نیروی مدرن، باظرفیت، چالاک و آماده به منظور دفاع در مقابل طیف گسترده‌ای از تهدیدها و چالش‌هایی که امروز و در آینده‌ با آن مواجه هستیم، تمرکز کنیم. وزارت دفاع آمریکا باید با چالش‌ها مواجه شود و همزمان با مواجهه با چالش‌ها باید فرصت‌ها را به چنگ بیاوریم و آن‌ها را از دست ندهیم.

انتهای پیام

کد N426777

وبگردی