آفتاب

پلیس رژیم صهیونیستی در تل اویو به حال آماده باش درآمد

پلیس رژیم صهیونیستی در تل اویو به حال آماده باش درآمد

تهران - ایرنا - پلیس رژیم صهیونیستی در تل اویو به دنبال دریافت تهدید از سوی منابع ناشناس مبنی بر عملیاتی علیه اهداف صهیونیستی به حال آماده باش درآمد.

به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه ˈالقدس العربیˈ چاپ لندن، یک مقام پلیس رژیم صهیونیستی، گفت: نیروهای امنیتی و پلیس هم اکنون در حال جست وجو برای یافتن شخصی هستند که تهدید به عملیات علیه اهدافی در تل اویو کرده است.

به گفته مقام مذکور که خواست نامش فاش نشود، فردی ناشناس در یک تماس تلفنی به پلیس رژیم صهیونیستی هشدار داد که علیه یک هدف اسراییلی عملیاتی انجام خواهد داد.

پلیس رژیم صهیونیستی هم اکنون در مبادی ورودی تل اویو در حال بازرسی خودروهای عبوری است و این امر منجر به ایجاد ترافیک شده است.

رژیم صهیونیستی از هفتم ژوئیه ( 16 تیر ماه ) حملاتی سنگین علیه نوار غزه را اغاز کرد. باریکه غزه از سال 2006میلادی در محاصره رژیم صهیونیستی قرار دارد.

به گفته وزارت بهداشت فلسطین طی 29 روز گذشته، یک هزار و 867 تن از ساکنان غزه به شهادت رسیده و بیش از 9470 نفر دیگر زخمی شده اند.

از سوی دیگر بر اساس اطلاعیه های رسمی رژیم صهیونیستی طی مدت یاد شده 64 نظامی و سه غیرنظامی صهیونیست به هلاکت رسیده اند.

این در حالی است که منابع فلسطینی از جمله ˈگردان های شهید عزالدین قسامˈ شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که تاکنون 161 نظامی صهیونیست را به هلاکت رسانده است.

خاورم ** 1487 **7074**1446
کد N426773

وبگردی