آفتاب

مسکو: تحریم‌ها علیه روسیه نتیجه‌بخش نخواهد بود

مسکو: تحریم‌ها علیه روسیه نتیجه‌بخش نخواهد بود

معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد، مسکو قائل بر این است که آمریکا و اتحادیه اروپا به تحریم روسیه ادامه خواهند داد اما این تحریم‌ها مثمرثمر نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری نووستی، سرگئی ریباکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: به نظر می‌رسد اتحادیه اروپا و آمریکا موفق نخواهند شد که از طریق تحریم‌ها به اهدافی که مدنظر دارند نائل شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آن‌ها با این رویکرد فرصت‌های همکاری در زمینه‌های دیگری را که ممکن است برایشان منافعی داشته باشد، از میان می‌برند زیرا تحریم همواره عواقبی در پی دارد.

ریباکوف تصریح کرد: ما در قبال آمریکا، اتحادیه اروپا، کانادا و یا حتی اوکراین در این خصوص رفتار خصمانه‌ای از خود نشان نمی‌دهیم. فرآیند اعمال تحریم‌ها از سوی غرب روند رو به کاهشی را پیش نگرفته و هیچ تلاشی برای نگرش به وقایع از دریچه‌ای دیگر صورت نمی‌گیرد.

معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: یک خطر واقعی وجود دارد که نباید آن را فراموش کرد و آن این‌که غرب به دنبال تشدید تحریم‌ها علیه روسیه است و این در حالی‌ است که در تحریم‌ها حقوق بین‌الملل نادیده گرفته می‌شود.

ریباکوف با اشاره به این که تحریم‌ها علیه روسیه از سوی اتحادیه اروپا،‌ آمریکا و کانادا مشکلاتی برای مسکو ایجاد خواهد کرد، تاکید کرد که در عین حال کشورهایی که اقدام به اعمال تحریم می‌کنند نیز در این میان آسیب می‌بینند.

انتهای پیام

کد N426241

وبگردی