آفتاب

سازمان همکاری اسلامی حملات رژیم صهیونیستی به ساکنان غزه را محکوم کرد

سازمان همکاری اسلامی حملات رژیم صهیونیستی به ساکنان غزه را محکوم کرد

اسلام آباد - ایرنا - دبیرکل سازمان همکاری اسلامی جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و حملات این رژیم به مساجد و مدارس غزه را محکوم کرد.

به گزارش ایرنا؛ «ایاد امین عبدالله مدنی» که برای انجام سفری سه روزه، امروز (دوشنبه) وارد اسلام آباد پایتخت پاکستان شد، ضمن دیدار با سرتاج عزیز مشاور نخست وزیر پاکستان در امور امنیت ملی و سیاست خارجی، با وی درباره مسایل مختلف جهان اسلام از جمله بحران غزه، مسایل افغانستان و مسایل مربوط به جامو و کشمیر گفت و گو کرد.

سرتاج عزیز نیز در این دیدار ضمن تایید مواضع دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در خصوص حملات رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه، تاکید کرد که پاکستان همواره از اقدامات این سازمان بین المللی در جهت حل مسایل و مشکلات پیش روی جهان اسلام حمایت خواهد کرد.

این مقام عالی دولت پاکستان همچنین مواضع سازمان همکاری اسلامی در قبال مسایل مربوط به منطقه مورد مناقشه کشمیر را مورد ستایش قرار داد.

«ممنون حسین» رییس جمهوری پاکستان نیز عصر امروز (دوشنبه) ضمن دیدار با «ایاد امین عبدالله مدنی» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی تاکید کرد که کشورش همراه و یکصدا با سایر اعضای جامعه جهانی، تجاوزات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان را محکوم می داند.

چندی پیش نیز «محمد نواز شریف» نخست وزیر پاکستان ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع غزه، آن را نقض صریح قوانین بین المللی و حقوق بشر دانسته بود.

بر اثر تهاجم ددمنشانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه که از حدود یک ماه پیش آغاز شده است، تاکنون بیش از 1800 فلسطینی شهید و حدود 9 هزار نفر دیگر زخمی شده اند.

با وجود فریاد خشم و انزجار مردم سراسر جهان از اقدامات جنایتکارانه و ضدبشری رژیم صهیونیستی، بسیاری از قدرتهای بزرگ مدعی دفاع از حقوق بشر و سازمان ملل به عنوان بزرگترین نهاد بین المللی دفاع از حقوق ملت ها، تاکنون هیچ اقدام عملی و کارسازی در جهت متوقف کردن این حملات انجام نداده اند.

آساق**ا.ر**ط**1723** 3404
کد N426174

وبگردی