آفتاب

معاون اول رئیس‌جمهور: لایحه خروج کشور از رکود یکشنبه آینده تقدیم مجلس می‌شود

معاون اول رئیس‌جمهور: لایحه خروج کشور از رکود یکشنبه آینده تقدیم مجلس می‌شود

تسنیم نوشت:

 معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه تمرکز دولت در سال جاری بر خروج کشور از رکود قرار گرفته است، گفت: لایحه خروج کشور از رکود با فوریت یکشنبه آینده تقدیم مجلس می‌شود.

 اسحاق جهانگیری دقایقی پیش در نشست شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور وزرای نیرو و جهاد کشاورزی، استاندار کرمانشاه و مسئولان استان برگزار شد، اظهار کرد: بسیار خرسندم از اینکه در سالگرد آغاز به کار دولت در جمع مردم کرمانشاه حاضر هستم.

وی افزود: امروز جهان اسلام در شرایط تلخی قرار دارد چراکه جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه علیه مردم بی دفاع و مظلوم این منطقه سبب وقوع جنایات هولناکی علیه بشریت شده است که مجامع بین‌المللی به سادگی از کنار این جنایات عبور می‌کنند و برخی کشور‌های اسلامی نیز با سکوت خود تائیدکننده جنایات این رژیم اشغالگر هستند.

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه امنیت موجود در جمهوری اسلامی لنگر ثبات منطقه است، خاطرنشان کرد: منطقه جهان اسلام دچار بحران‌های فراوانی شده که گرفتاری مردم عراق، سوریه و لیبی از جمله این مسائل و مشکلات است و با مشاهده این مسائل باید قدردان نعمت آرامش و امنیت در کشور باشیم.

وی با اشاره به وضعیت کشور در زمان روی کار آمدن دولت یازدهم گفت: تورم 40 درصد، رشد منفی 7 درصد، بیکاری فزاینده، بدهی‌های دولت به بخش‌های مختلف، بودجه نامتعادل 210 هزار میلیاردتومانی که در تیرماه همان سال مصوب شده بود از جمله مشکلات و گرفتاری‌ها در ابتدای دولت یازدهم بود.

 

2323

کد N426140

وبگردی