آفتاب

«مریل استریپ» برای فیلم جدیدش نواختن گیتار می‌آموزد

«مریل استریپ» برای فیلم جدیدش نواختن گیتار می‌آموزد

«مریل استریپ»، بازیگر صاحب نام هالیوودی برای ایفای نقش در فیلم «راک اند فلش» سرگرم یادگیری نواختن گیتار است.

«مریل استریپ»، بازیگر صاحب نام هالیوودی برای ایفای نقش در فیلم «راک اند فلش» سرگرم یادگیری نواختن گیتار است.

به گزار شخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «مریل استریپ» بازیگر برنده اسکار هالیوودی که قرار است در فیلم «راک اند فلش» ایفای نقش کند هم‌اکنون مشغول یادگیری نواختن گیتار است و تا زمانی که وی این ساز را فرا نگیرد، این فیلم مقابل دوربین نخواهد رفت.

در فیلم «راک اند فلش»، استریپ در نقش زنی ایفای نقش می‌کند که در تلاش است رابطه‌اش را با فرزندش احیاء کند و نکته جالب توجه آن است که «مامی گومر» دختر واقعی وی نیز در این فیلم بازی خواهد کرد.

هم‌اکنون فیلم «در جنگل» جدیدترین پروژه سینمایی آماده نمایش مریل استریپ است که در آن در نقش یک زن جادوگر را بازی می‌کند که یک زوج بدون فرزند را طلسم کرده است.

«مریل استریپ» به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران زن تاریخ سینما با 19بار نامزدی جایزه اسکار از این لحاظ رکورددار تاریخ سینما محسوب می‌شود. وی سه‌بار در سال‌های 1980 برای «کرامر علیه کرامر»، 1983 برای «انتخاب سوفی» و 2012 برای «بانوی آهنین» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین بازیگری شده است.

«استریپ» در سال 2003 برای فیلم «ساعت‌ها» جایزه خرس نقره‌ای جشنواره برلین را گرفت، در سال 1989 با فیلم «فرشتگان جهنمی» جایزه بهترین بازیگر زن را از کن دریافت کرد، در سال 1982 بهترین بازیگر زن جوایز بافتا شد و در سال 1999 جایزه دوربین برلیناله را کسب کرد.

وی در سال 2003 جایزه افتخاری سزار فرانسه را گرفت. دو بار جایزه بهترین بازیگر زن را از اسکار سینمای ایتالیا دریافت کرده است، هفت ‌بار بهترین بازیگر جوایز گلدن گلوب انتخاب شده است و از جشنواره‌های رم و سن‌سباستین جایزه یک عمر دستاورد سینمایی دریافت کرده است.

انتهای پیام

کد N425606

وبگردی