آفتاب

ابراز حمایت تونس از هر راه حلی برای پایان دادن به وحشی گری های رژیم صهیونیستی

ابراز حمایت تونس از هر راه حلی برای پایان دادن به وحشی گری های رژیم صهیونیستی

تهران – ایرنا- وزیر امور خارجه تونس ضمن تسلیت به مردم غزه به خاطر حملات اخیر رژیم صهیونیستی و کشتار مردم مظلوم آن منطقه گفت: تونس از هر راه حلی برای پایان دادن به وحشی گری های رژیم صهیونیستی حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، وزیر امور خارجه تونس روز دوشنبه در نشست وزیران امور خارجه کمیته فلسطین جنبش عدم تعهد که در تهران در حال برگزاری است، افزود: ان شاءالله بتوانیم همبستگی خودمان را با مردم مظلوم آن منطقه اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه رییس جمهوری تونس مجامع بین المللی را برای ایستادن در برابر وحشی گری های رژیم صهیونیستی دعوت کرده است، ادامه داد: تونس تلاش دارد تا کمک های انسان دوستانه به مردم آن منطقه ارسال شود.

وزیر امور خارجه تونس از اعضای کمیته فلسطین درخواست کرد تا اقداماتی انجام دهند که رنج و درد مردم فلسطین کاسته شود.

وی افزود: کار گروهی انتخاب شود تا مصوبات امروز این کمیته را پیگیری کرده تا بتوانیم تجاوزات اسراییل را متوقف کنیم.

وی با بیان اینکه جامعه بین المللی اعمال فشار علیه رژیم صهیونیستی را شروع کرده است، اظهار داشت: ما می توانیم از این اقدامات استفاده کنیم و حمایت ارگان ها، کشورها و سازمان های بین المللی را برای ورود کمک های انسانی به سرزمین فلسطین به دست آوریم.

وزیر امور خارجه تونس همچنین از تلاش های جمهوری اسلامی ایران در راه حل های پیشنهادی آن برای پایان دادن به رنج و درد مردم فلسطین تشکر کرد و بر آمادگی کشورش برای کمک به آن تاکید کرد.

سیام ** 1429 ** ل.ا**1415
کد N425479

وبگردی