آفتاب

زنان اندیشمند بنگلادش جنایات صهیونیست ها در غزه را محکوم کردند

زنان اندیشمند بنگلادش جنایات صهیونیست ها در غزه را محکوم کردند

دهلی نو - گروهی از زنان اندیشمند بنگلادش ضمن دیدار با هیات پارلمانی مجلس شورای اسلامی جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه را بشدت محکوم کردند.

به گزارش ایرنا، هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی ˈفاطمه رهبرˈ نماینده تهران روز یکشنبه و به دعوت رسمی خانم ˈشیرین شرمین چودری ˈ رییس پارلمان بنگلادش برای سفری پنج روزه وارد داکا شد.

این هیات روز دوشنبه درمحل خانه فرهنگ جمهوری اسلامی ایران با بانوان نخبه و فرهیخته بنگلادشی دیدار و در مورد مسایل مهم از جمله تحولات غزه تبادل نظر کرد.

دراین دیدار زنان مسلمان بنگلادش طی سخنانی در خصوص مسایل مختلف به نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه پرداختند.

خانم پروفسور ˈمحفوظه ˈ عضو کمیسیون حقوق بشر بنگلادش در سخنانش جنایات رژیم تروریستی اسراییل را شدیدا محکوم کرد .

وی ابراز امید کرد با اقدام های عملی کشورهای اسلامی و مجامع بین المللی قتل عام مردم غزه که در میان آنان کودکان و زنان زیادی به شهادت رسیده اند ، متوقف شود.

این شخصیت بنگلادشی در همین حال آرزو کرد که ˈانسانیتˈ بر خوی وحشی گری صهیونیست ها پیروز شود.

خانم دکتر ˈشمیم بانوˈ یکی از اساتید دانشگاه داکا نیز اظهار داشت: امسال عید فطر که یکی از اعیاد بزرگ و مهم مسلمانان بود در جامعه ی بنگلادش رنگ و بوی همیشگی را نداشت زیرا که هم کیشان ما در غزه و فلسطین با وحشیانه ترین شیوه ها به خاک و خون کشیده می شوند.

وی با اشاره به اینکه زنان و کودکان فلسطینی هدف آماج گلوله صهیونیست ها قرار دارند، افزود: این بی رحمی و سنگ دلی دشمنان اسلام مارا بر آن می دارد که راه چاره یی بیندیشیم و با وحدت، همدلی و صدایی واحد به مبارزه با صهیونیست ها و دشمنان قسم خورده ی اسلام برخیزیم .

پس از صحبت های خانم دکتر شمیم بانو فضای جلسه کاملا دگرگون شد به طوری که تمام گفت وگوها پیرامون موضوع غزه ، فلسطین و روز جهانی قدس ادامه یافت و همه ی سخنرانان براصل وحدت مسلمانان و پرهیز از اختلافات قومی و مذهبی اتفاق نظر داشته و مبارزه ی جهانی مسلمانان در رویارویی با دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی را خواستار شدند .

اعضای هیات ایرانی نیز هرکدام با استناد به کلام امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی و بیانات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

آساق ** 1600 **
کد N425103

وبگردی