آفتاب

مسیر بازرگانی نیمه‌تمام چند شهرستان در آذربایجان‌غربی

مسیر بازرگانی نیمه‌تمام چند شهرستان در آذربایجان‌غربی

شهردار محمدیار گفت: عملیات اجرایی پل محمدیار از سال 89 آغاز شده و تاکنون نیمه‌تمام مانده است.

«مهدی ناهید» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی آذربایجان‌غربی، با بیان اینکه عملیات اجرایی پل محمدیار از سال 89 آغاز شده و تاکنون، پیشرفت 95 درصدی داشته است اما متأسفانه بعلت نبود نقدینگی نیمه‌تمام مانده است، افزود: هزینه‌ی مصرف شده برای این پل مبلغی بالغ بر 825 میلیون تومان بوده که به 450 میلیون تومان دیگر برای بهره‌برداری نیازمند است.

شهردار محمدیار افزود: این پل با طول 42 متر، عرض21 متر و ارتفاع 5 متر در حال ساخت است.

ناهید افزود: بهره‌برداری از پل محمدیار نیازمند برطرف کردن مشکلات مالی است که در صورت تأمین مبلغ مورد نیاز از سوی استانداری این پل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه یکی از عمده مشکلات پیش‌رو در اتمام این پل بدهی به پیمانکار این طرح است که تنها عامل آن افزایش قیمت مصالح است، افزود: هم‌اکنون درصدد تعدیل قیمت‌ها هستیم که متأسفانه در این راستا پیمانکار مربوطه همکاری لازمه را ندارد.

شهردار محمدیار خاطرنشان کرد: مسیر گشایشی این پل در دو قسمت اجرایی می‌شود که متأسفانه بعلت نبود بودجه‌ تنها یکی از مسیرها تا پایان سال افتتاح می‌شود.

ناهید تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پل امکان اتصال چند شهرستان به یکدیگر امکانپذیر شده و بعنوان یک مسیر بازرگانی تلقی می‌شود.

انتهای پیام

کد N425022

وبگردی