آفتاب
عضو ارشد گروه فلسطینی مجاهدان:

رژیم صهیونیستی در جنگ غزه شکست خورده است

رژیم صهیونیستی در جنگ غزه شکست خورده است

تهران - ایرنا - ˈنائل ابوعودهˈ گفت: بمباران غیرنظامیان و تخریب منازل بر سر ساکنان آن در باریکه غزه بیانگر شکست سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی است.

عضو ارشد گروه فلسطینی مجاهدان در گفت وگو با خبرنگار شبکه العالم تصریح کرد: اسراییل نه تنها مرتکب کشتار جمعی در باریکه غزه می شود بلکه خانه ها را بر سر مردم بی گناه تخریب می کند که این امر بیانگر شکست سیاسی و نظامی این رژیم است.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهدافش در باریکه غزه دست نیافته و به همین دلیل به بمباران غیرنظامیان روی آورده است.

ابوعوده با بیان این که نیروهای رژیم صهیونیستی 200 متر از باریکه غزه عقب نشینی کرده اند، گفت: رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهدافش در باریکه غزه دست نیافته و به همین دلیل به بمباران غیرنظامیان روی آورده است.

وی افزود: سران این رژیم باید بدانند که جنگ همچنان ادامه دارد و نخواهند توانست حملات موشکی مقاومت را متوقف کنند.

عضو ارشد گروه فلسطینی مجاهدان با اشاره به قدرت موشکی مقاومت گفت: چندی پیش بسیاری از پروازهای فرودگاه بن گوریون در تل آویو به علت حملات موشکی مقاومت فلسطین لغو شد.

ابوعوده از مجامع بین المللی به علت سکوت در قبال جنایات رژیم صهیونیستی انتقاد و خاطرنشان کرد: تجاوز به غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی بیش از 27 روز است که ادامه دارد و مجامع بین المللی فقط نظاره گر هستند.

وی گفت: سازمان ملل متحد و دیگر سازمان های بین المللی، قربانی و جنایتکار را با یک چشم می بینند و با رفتار دوگانه خود و سکوت در برابر کشتار زنان و کودکان، با رژیم صهیونیستی در جنایات غزه همدست شده اند.

ابوعوده افزود: ملت فلسطین برای نجات خود به هیچ فردی امید نبسته و فقط متکی به مقاومت قهرمانانه است و توانسته قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی را به چالش بکشد.

خاورم/1275
کد N424782

وبگردی