آفتاب
رئوفیان در گفت‌وگو با ایلنا:| 191751

قوه قضائیه حق برخورد گزینشی با پرونده‌های مفاسد اقتصادی را ندارد

قوه قضائیه حق برخورد گزینشی با پرونده‌های مفاسد اقتصادی را ندارد

همه افراد در برابر قانون یکسان هستند/ رسیدگی به مفاسد نباید شائبه سیاسی‌کاری داشته باشد/قوه قضائیه باید مو را از ماست بیرون بکشد.

یک فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: قوه قضائیه حق ندارد نسبت به پرونده‌های مفاسد و بالاخص مفاسد اقتصادی و سیاسی کوتاهی کرده و گزینشی عمل کند.

ابوالقاسم رئوفیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص نامه اخیر محمود احمدی‌نژاد به رئیس بانک مرکزی گفت: طرح این مسائل از بداخلاقی‌های است که دولت دهم درباره برخی از افراد با بیان کردن برخی از مسائل که صحت و سقمش تائید نشده بود، پایه گذاشت.

وی ادامه داد: متاسفانه نه اصلاح‌طلبان و نه اصولگرایان توجه ندارند که اگر فساد و کار غیرقانونی صورت گرفته است باید این فساد از طریق قوه قضائیه رسیدگی شود.

دبیرکل حزب ایران زمین رسیدگی به مفاسد نباید شائبه سیاسی‌کاری داشته باشد، تصریح کرد: باید رسیدگی به مفاسد از طریق مجاری قانونی صورت گیرد و متخلفان نیز باید نسبت به عملکردش پاسخگو باشد.

رئوفیان با بیان اینکه قوه‌قضائیه در برخورد با مفاسد نباید با معیارهای دوگانه رفتار کند، خاطرنشان کرد: اغماض در برخورد با ظالم، بزرگترین ظلم به جامعه است و قوه قضائیه باید مو را ماست بکشد.

سخنگوی جبهه ایستادگی با تاکید بر اینکه همه افراد در برابر قانون یکسان هستند، یادآور شد: اگر قوه‌قضائیه به وظایفش پایبند نباشد، اعتماد افکار عمومی از بین می‌رود و دیگر سنگ روی سنگ باقی نمی‌ماند.

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان تاکید کرد: قوه قضائیه حق ندارد نسبت به پرونده‌های مفاسد و بالاخص مفاسد اقتصادی و سیاسی کوتاهی کرده و گزینشی عمل کند.

کد N424348

وبگردی