آفتاب
امام جمعه اهل سنت ارومیه:

وحدت مسلمانان، غزه را به باتلاقی برای رژیم صهیونیستی تبدیل می کند

وحدت مسلمانان، غزه را به باتلاقی برای رژیم صهیونیستی تبدیل می کند

ارومیه - ایرنا - امام جمعه اهل سنت ارومیه گفت: وحدت مسلمانان جهان، نوار غزه را به باتلاقی برای رژیم صهیونیستی تبدیل می کند.

ملا عبدالقادر بیضاوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استکبار جهانی با کمک همتایانش تلاش می کنند تا اسرائیل غاصب در نابودی مسلمانان با شتاب بیشتری عمل کند.

وی اظهار کرد: ارسال تجهیزات نظامی از سوی کشورهای غربی و عربی و پشتیبانی بی شرمانه کاخ سفید از رژیم صهیونیستی نشان می دهد ملت فلسطین نه فقط با اسرائیل بلکه با قدرتهای سلطه نیز می جنگد.

امام جمعه اهل سنت ارومیه با بیان اینکه سکوت معنادار سازمان ملل و اشک تمساح برخی از اعضای مجامع بین المللی نمونه کامل دروغگویی و فتنه افکنی مجامع بین المللی است ادامه داد: اشکهای دروغین مجامع بین المللی تنها یک نمایش رسانه ای است و هیچ دردی را دوا نمی کند.

وی کشتار بی رحمانه کودکان و زنان غزه را به دست اسرائیل جنایتکار و با پشتیبانی مدعیان حقوق بشر جنایتی تاریخی عنوان کرد و گفت: رژیم صهیونیستی با این جنایات چهره واقعی جباران تاریخ را به جهان نشان می دهد.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از ملت فلسطین توسط مسلمانان گفت: جهان اسلام باید به این سخنان لبیک گفته و پایان این رژیم پلید را رقم بزند.

امام جمعه اهل سنت ارومیه، اسلام ستیزی و اسلام هراسی را از اهداف بزرگ صهیونیستها عنوان کرد و گفت: اسرائیل غاصب برای زشت نشان دادن چهره اسلام گروهک تروریستی داعش را در عراق ساماندهی کرد و برای نیل به اهداف خود سرهای بی شماری را از بدن جدا کرد و در فلسطین نیز با موشک و گلوله انسانهای مظلوم را به آتش کشید.

وی با بیان اینکه جنبش اسلامی مقاومت امروز تمام فراز و نشیبها را طی کرده است گفت: بسیاری از غربی ها نیز با توجه به قدرت امروز مقاومت، نابودی مقاومت را غیرممکن و آن را خطری بزرگ برای اسرائیل عنوان کرده اند.

ملا بیضاوی اظهارکرد: جهان اسلام باید برای کمک به کودکان و زنان فلسطینی با تمام توان حرکت کند و اجازه ندهد نوزادان و کودکان در آتش کینه نتانیاهو بسوزند.

8135/581/522
کد N424299

وبگردی