آفتاب

عربستان سنگ تمام گذاشت؛ کمک بی نظیر سعودی ها به مردم غزه

عربستان سنگ تمام گذاشت؛ کمک بی نظیر سعودی ها به مردم غزه

پس از گذشت سه هفته از کشتار کودکان و زنان بی دفاع غزه توسط صهیونیست ها که با سکوت مرگبار حکومت و رسانه های آل سعود همراه بود، سرانجام حاکمان عربستان برای کمک به مردم غزه دست بکار شدند. امروز یک فلسطینی ساکن «غزه» از کمک بی نظیر سعودی ها رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پس از سه هفته سکوت مرگبار حاکمان و رسانه های سعودی در قبال کشتار بی رحمانه فلسطینیان ساکن غزه و انتشار اخباری مبنی بر تامین هزینه های تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به غزه توسط آل سعود، سرانجام مقامات عربستان برای کمک به مردم غزه قدم برداشتند و محموله های اهدایی خود را توسط نهادها و گروه های امدادی مستقل که داوطلبانه خود را به غزه می رسانند، به این منطقه ارسال کردند.

امروز احمد النجار، شهروند فلسطینی ساکن غزه، در صفحه شخصی اش در فیس بوک، عکسی از «کفن مدرن» اهدایی یک موسسه در عربستان سعودی را به اشتراک گذاشت و نوشت:«خدا را شکر... بالاخره کمک اعراب به غزه رسید... الله اکبر: برادران عرب به غزه حیاتی‎ترین و مهم‎ترین کمک را کرده‎اند: یک مجموعه کامل از کفن‎های مُدرن!»

این فلسطینی خشمگین در ادامه، خطاب به شیوخ عرب و به ویژه آل سعود افزوده است: «خدا تمام شماها را نابود کند! امیدوارم، فرزندان و تمام خانواده‎تان مورد حمله وحشیانه‎ترین سگ‎ها قرار گیرند و امیدوارم هیچ مدافعی نداشته باشند! کفن‎های مدرن؟! مردن؟! لعنت بر شما ای حرام زادگان!»

احمد النجار ابوعایش» در صفحه شخصی‌اش در سایت فیس بوک، عکسی از «کفن مدرن» اهدایی یک موسسه در عربستان سعودی را به اشتراک گذاشته و نوشته است:«الحمد لله، خدا را شکر... بالاخره کمک اعراب به غزه رسید... الله اکبر: برادران عرب به غزه حیاتی‎ترین و مهم‎ترین کمک را کرده‎اند: یک مجموعه کامل از کفن‎های مُدرن! خدا تمام شماها را نابود کند! امیدوارم، فرزندان و تمام خانواده‎تان مورد حمله وحشیانه‎ترین سگ‎ها قرار گیرند و امیدوارم هیچ مدافعی نداشته باشند! کفن‎های مدرن؟! مردن؟! لعنت بر شما ای حرام زادگان!»

هفته گذشته نیز، مقامات حماس گروه پزشکی امارات را که با ادعای امداد و ارائه خدمات پزشکی به مجروحان حملات رژیم صهیونیستی، به غزه رفته بودند، بازداشت و از غزه اخراج کرد.

علت اخراج این گروه اماراتی این بود که هیچ یک از آنها پزشک یا امدادگر نبودند و افسران و ماموران اطلاعاتی بودند که برای جاسوسی و شناسایی محل های استقرار و شلیک موشک های حماس به غزه رفته بودند.

* امروز هم، مفتی اعظم عربستان با صدور فتوایی، لعن کردن صهیونیست ها را حرام اعلام کرد.
کد N424089

وبگردی