آفتاب

نماینده مجلس خبرگان: حوادث غزه اوج جنایت دشمنان اسلام را نشان داد

نماینده مجلس خبرگان: حوادث غزه اوج جنایت دشمنان اسلام را نشان داد

یزد - ایرنا - نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری گفت: حوادث تلخ غزه و کشتار مردم ستمدیده فلسطین، بار دیگر اوج جنایت و خباثت دشمنان اسلام و مسلمین را نشان داد.

به گزارش ایرنا، آیت الله ˈابوالقاسم وافیˈ روز یکشنبه در جمع مسوولان یزد افزود: اسراییل غاصب سال های متمادی است که مسلمانان بی پناه فلسطین و غزه را آماج حملات بی رحمانه خود قرار می دهد.

وی اضافه کرد: در پی ددمنشی های گسترده غاصبان اسراییلی که با همدستی کفر جهانی و بخصوص آمربکا علیه مردم غزه و کشتار کودکان آنها انجام شد، شاهد برخی مواضع توسط امت اسلام و آزادیخواهان عالم بودیم.

نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: باوجود واکنش و اعتراضات گسترده برخی ملت های اسلامی و آزادیخواهلان جهان، باز برخی دولت ها نسبت به این حوادث تلخ بی تفاوت بودند.

وافی اظهار داشت: وظیفه دینی و انسانی حکم می کند که باید همواره در برابر جنایات غاصبان صهیونیستی و حامیان آنها عکس العمل و پاسخ مناسب بدهیم.

وی خاطرنشان کرد: مسلمانان بر حسب وظایف الهی و انسانی خود باید در عرصه های مختلف حضوری قوی داشته باشند و جنایات دشمنان را با وحدت و هوشیاری خنثی کنند.

نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگارن رهبری ادامه داد: از فرائض مهم دینی تلاش برای اجرایی شدن امر به معروف و نهی از منکر است که همه افراد باید به آن پایبند باشند.

وافی به اهمیت تلاش برای تحقق فرامین الهی و دستورات کلام وحی در همه عرصه ها تاکید کرد. ک2

7536/616/ 1539
کد N423986

وبگردی