آفتاب

قاضی پور: اگر در فلسطین با اسراییل نجنگیم باید در میدان انقلاب تهران با اسراییل بجنگیم

قاضی پور: اگر در فلسطین با اسراییل نجنگیم باید در میدان انقلاب تهران با اسراییل بجنگیم

نماینده ارومیه در مجلس تصریح کرد: ما در خانه دشمن می جنگیم تا مملکتمان آسیب نبیند.

نادر قاضی پور در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص اینکه پس از انقلاب تا به حال حمایت های زیادی توسط کشومان از مردم فلسطین و غزه انجام شده است، چه راهکارهای عملیاتی وجود دارد که چگونه می توانیم به طور واقعی و عملیاتی از مقاومت اسلامی فلسطین دفاع کنیم،گفت: ما کار پنهانی نمی کنیم و هدف ما آشکار است و این مساله که اسرائیل دشمن آشکار اسلام است نیز پذیرفته شده است.
وی تصریح کرد:نظام جمهوری اسلامی این را صراحتا پس از پیروزی انقلاب هم توسط حضرت امام(ره) و هم توسط رهبری اعلام کرد که اجازه نخواهیم داد، یک وجب از خاک فلسطین در دست اشغالگران اسرائیل باقی بماند.
این عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این نشان می دهد که سیاست های جمهوری اسلامی در قبال فلسطین مثل روز روشن است. نظام ما بر پایه اصولی معتقد به اسلام ناب محمدی است و در این اسلام حمایت از مستضعفان در اولویت کار از لحاظ دینی قرار دارد، از لحاظ سیاسی هم دشمن درجه یک ما در منطقه اسرائیل است ما باید اسرائیل را مهار و تا نابودی این شرور تلاش کنیم.
قاضی پور افزود: هر کجا که منافع اسرائیل مطرح است، ما باید با آن برخورد و از حق و حقوق مردم مظلوم فلسطین دفاع کنیم. کل مردم ایران آشکارا می خواهند که نظام جمهوری اسلامی از خواسته های به حق فلسطین در مقابل اسرائیل دفاع کند.
وی در پاسخ به این که به صورت عملیاتی چطور می شود با کاهش تبعات سیاسی برای کشور در کنار مقاومت فلسطین ایستاد گفت: باید از راههای دیپلماتیک، مذهبی، پارلمانی دولت مصر را وادار به باز کردن مسیر کمک های بشر دوستانه مردم ایران و سایر کشورها به غزه کنیم و از کشورهای منطقه ای که با ما ارتباط دارند بخواهیم که برای محکومیت اسرائیل اقداماتی انجام دهند و این توطئه انگلیس و آمریکا و اسرائیل را خنثی کنند.
وی افزود: لازم است که این نکته را هم بگویم که آمریکا با ما مخالف نیست بلکه با اسلام، انقلاب اسلامی و آرمان های حضرت امام و مدیریت رهبر و ولی فقیه مان مخالف است، امریکا می خواهد ما برده شویم و این با روحیه انقلابی ما سازگار نیست.
وی ادامه داد: آنها در موضوعات هسته ای می خواهند که ما کاری انجام ندهیم و اگر ما حوزه هسته ای کشورمان را متوقف کنیم، فردا می گوید که موشک هایتان را هم معدوم کنید، پس فردا می گوید حقوق بشر، می گوید حجاب را می خواهید چه کار، آزادی باشد یا چرا هم جنس بازها را آزاد نمی کنید و این چراها خواسته های آمریکا از ایران است که به تدریج می خواهد بیان کند.
وی گفت: این تحریم ها به خاطر فلسطین نیست و بهانه است. ما اگر در فلسطین و غزه و لبنان جنگ نکنیم در خیابان انقلاب تهران باید بجنگیم، این یک اصل است ما در خانه دشمن می جنگیم تا مملکتمان آسیب نبیند.

/2727

کد N422068

وبگردی