آفتاب

کشته شدن 200 تروریست در درگیری با ارتش سوریه

کشته شدن 200 تروریست در درگیری با ارتش سوریه

در جریان حملات ارتش سوریه به شبه‌نظامیان وابسته به داعش و جبهه النصره در منطقه قلمون و نزدیک مرزهای لبنان، 200 تروریست به هلاکت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، شبکه المنار تعداد تروریست هایی را که در تازه‌ترین عملیات ارتش سوریه از پای در آمده‌اند، 200 تن اعلام کرد.

یک منبع نظامی سوری هم در گفت‌وگو با فرانس پرس گفت که گروه‌های تروریستی شب گذشته تلاش کردند که از خاک لبنان به سمت جرود قلمون نفوذ کنند اما واحدهای ارتش مانع این نفوذ شدند و توانستند تعداد زیادی از آن‌ها را به هلاکت برسانند.

تلویزیون رسمی سوریه به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد که نیروهای ارتش از نفوذ گروه‌های تروریستی از مرزهای لبنان و منطقه جرود عرسال به شهرک الجبه در قلمون واقع در ریف دمشق جلوگیری کردند و ده‌ها تن از آن‌ها را از پای در آوردند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، نیروهای ارتش سوریه در نیمه آوریل گذشته پس از ماه‌ها درگیری شدید، تقریبا تمام منطقه قلمون را پاک‌سازی کردند و تعداد زیادی از تروریست‌ها بعد از عقب‌نشینی از شهرها و روستاها به تپه‌ها، غارها و دره‌های واقع در کوه‌های قلمون پناه بردند و اینک برای انجام عملیات غافلگیرانه علیه پایگاه‌ها و موانع نظامی ارتش سوریه از مخفیگاه‌های خود بیرون آمده‌اند.

انتهای پیام

کد N422052

وبگردی